Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

MissFörstånd skrev 2012-01-10 08:43:57 följande:
    Jag skulle aldrig i hela mitt liv ens prova Pampers igen. Satte en Pampers på dottern när hon var liten och efter tjugo minuter så gallskrek hon och slutade inte. Tog av henne blöjan och hon var alldeles skinnflådd! Usch jag var så ledsen över vad jag gjort mot henne. Jag tror att det är den lotion som Pampers har i blöjan som gjorde det. Jag tycker man ska välja själv om man vill smörja barnet eller inte. Libero är mitt självklara val hela vägen
    Jag har samma erfarenhet av pampers å därför är jag jätte anti
  • lycka 4
    emma78 skrev 2012-01-10 08:35:15 följande:
    KAOS!!! Att stiga upp och få iväg barnen till skolan idag var lättare sagt än gjort.......Jag sover så himla dåligt på nätterna...fler?? vaknar av konstiga drömmar,kissenödig osv.Blir tokig!!!När lördag morgon sen kommer och man kan sova ut vaknar jag sjukt tidigt typ 5 på morgornen....och kan inte somna om:((
    Det var nån som sa att kroppen ställer in sig på att vara vaken?! ska min bebis inte sova någonting då eller???hahaha
    Igår köpte vi vår första bebisgrej.....en badbalja!! en kompis skulle göra sig av med lite grejer så vi var där och rotade lite!Börjar kännas lite mer verkligt nu när första saken är inhandlad.Nästa sak blir nog att kolla in vagn! min make och jag är inte alls övverens om vilken vagn vi ska ha.....han lever typ kvar i hur vagnarna såg ut för 12 år sedan när vi fick vår son....medans jag vill ha en lite mer trendig!Vi får se,han går säkert att övertala hihihi

Har en liten fråga oxå.....
    Ska på RUL den 20:e,kommer då att vara i v 20....är inte det lite sent????OM det skulle vara något som inte stämmer med bebis (nu tror jag absolut INTE att det är det) får man väll inte ta bort ett barn så sent??eller??   

Nu får ni inte missuppfatta mig,att jag vill ta bort mitt barn eller liknande,men brukar man inte lägga RUL lite tidigare mer mot v 17-18?     
    Jag kommer också vara i vecka 20 när jag gör mitt men då gör man ett i vecka 13 här å då görs alla mätningar mm
  • lycka 4

Klart du ska vara kvar Busbus!! Jag har ju bf 4 juli men hänger här pga att jag blir snittad juh =)

Dancia , jag ska på RUL 14 /2 å det är en evighet kvar !!!

• lycka 4

Busbus !!! Jätte tråkigt verkligen men kanske ändå det bästa ? Det måste ha varit ortoligt påfrestande för dig att gå omkring att inte veta ?
    Stor kram till dig

• lycka 4

PIO !! Jag har haft sd men dom har lugnat sig lite , nu kommer dom mest på kvällarna

• lycka 4

Vecka 16 idag =) Det går undan nu tycker jag

• lycka 4

godmorgon tjejer !!! Åhh va jag längtar tills jag ska på rul , känns som en evighet juh. =)
    Ni som fått reda på könet , hade ni nån känsla ? Jag har verkligen inte en aning denna gång

• lycka 4

Crap !! Mitt bäcken har verkligen börjat spöka , aj aj aj va ont jag har :(

• lycka 4
    Uddabus skrev 2012-01-13 19:25:39 följande:
    Eftersom vi väntar en pojke så är de pojknamn jag tänker på mest...

Min sk sambo kom med ett igår... Han som nu inte bryr sig osv...

O det var Max. :)

Annars gillar jag Adrian o Aron.

Mina pojkar heter Anton o Jonatan så det är rätt svårt att hitta namn faktiskt... Är kanske alls något av det som passar sen iaf...
    Jätte fina namn verkligen =)

Ja namn är svårt , båda mina grabbar har varit namnlösa lääänge Alexander tror jag va namnnlös i ca  2 månader =)

Min dotter heter Erica å mina pojkar Alexander och Mathias , sen har min man en Dennis .

Om det blir en tjej så tycker vi om Lee jätte mycke å det är det ända namnet vi har !
    Pojknamn Elliot ?
    Jag tycker om namn som du har Bus bus Tycker även om David Elias mm men mannnen är så sådär .
    Christoffer är jäääätte fint =)
Svar på tråden Juni-barn