Juni-barn
Nån som vet vart man kan köpa snickarbyxor ? Jag hade 2 par jätte snygga i en tajt modell förra gången men eftersom jag inte skulle ha fler barn så gjorde jag mig av med allt =(
Nån som vet vart man kan köpa snickarbyxor ? Jag hade 2 par jätte snygga i en tajt modell förra gången men eftersom jag inte skulle ha fler barn så gjorde jag mig av med allt =(
Ja vi får väl tradera
Ang Rul så är nog jag sist ut ? 14/2 ska vi titta på våran lilla ärta =) Längtar
Uppe INNAN tuppen .. Helt omöjligt att sova .
Gammelmamman: Min mamma å min Mormor väntade barn samtidigt , det är ett halv år mellan mig å min moster , hon va en sladdis å nummer 6 i barnaskaran =) Min moster har alltid varit lite som en tvillingsyster till mig .
Jag har katastrof här hemma !! Min andra hälft är i torslanda å utbildar ketellbell hella helgen så jag är solo. Vi har haft lite knas med våran mätare på oljepannan, har beställt ny olja för att gardera oss men va händer ??? Joho oljan tog helt plötsligt slut i går å alla element är iskalla å men 15 minus ute går det undan å få det kallt inne fyyyy fan. 13 grader nu när jag kom upp. Jag eldar å eldar å det gör ju mycke sen har jag fristående element men dom är pissdåliga =( Normalt tar det 10 dagar att få oljan hem men nu va dom så snälla så dom kommer tidigt tidigt i morgon bitti.
Känner mig som en bondmora från 18 hundra talen som vaktar eldstaden,,,
Här är en till som drömmer en massa . Jag har i alla mina grav drömt om tidigare pojkvänner å kärlekar .. Men dom säger ju att när man är gravid så drömmer man konstigt för att man liksom ransakar sig själv mm
Väntar på att tankbilen ska komma med olja, har inte gjort annat denna helg än suttit å eldat hua
Halvvägs för mig den här veckan å jag tycker att min mage har exploderat bara under helgen. Dock känner jag mig fortfarande väldigt rörlig och jag är så fruktansvärt tacksam att jag får gå min sista graviditet utan smärta ( peppar peppar) än så länge grymt att grav nummer 4 verkar vara den bästa så även vikt mässigt än så länge också =)
Om en vecka är det dags för rul å jag längtar ihäl mig .Hoppas så att dom kan se vad det gömme sig därinne .
Har faktiskt ingen direkt känsla alls denna gång
Halvtid idag =) Gud jag tycker tiden går jätte fort nu .
Jag mår faktiskt galet bra för tillfället , Ärtat har satt i rutin att vakna när jag går å lägger mig , slår aldrig fel .