Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Mannen min har tatt hem en jäkla massa tränings redskap till mig så jag ska väl försöka fixa med det när jag blir lite bättre. Tvingade mig upp fast jag mår skit blää. På ett sätt är det skönt att barnen är hos sin pappa denna vecka så jag kan göra som jag vill men det är ju såååå tyst här utan dom å jag blir sååå rastlös .

Känns som om våren verkligen är på g . Det droppar och solen skiner åå . Nä nu måste jag snyta min skinnflodda näsa

• lycka 4

Emma78 jag har vid alla mina grav haft all min foglossning koncentrerat i blygdbenet :(

• lycka 4

Nu ska jag äta varma mackor med massor av mögelost på mums

• lycka 4

Sweet life min förra svärmor va också helt underbar. Hon va lite som en extra mamma för mig känns konstigt att efter 11 år så har vi ingen direkt kontakt :( min nya svärmor är dock väldigt gullig hon me å jag gillar henne mycket

• lycka 4

Mina sd börjar bli riktigt dryga, dom är som värst när jag sitter framför tvn på kvällarna. Tror inte att denna kur m atibiotika kommer hjälpa :(

• lycka 4

Nä jag vet men det som oroar mig är att jag led av sd och förvärkar från en tidig del av grav förra gången och jag vet ju att gbs kan medföra för tidig förlossning och det är mest det jag oroar mig för. Tycker dessutom att sd är riktigt obehagliga :(

• lycka 4

Jag gör ju snitt å då behöver inte barnet få dropp. Förra grav åt jag kur efter kur utan att det försvann så jag hoppas att det försvinner men bakterierna hat ju en tendens att komma tillbaka!! Morr

• lycka 4

Morrn !! Sovit som en kratta, det börjar bli tungt å jag får så satans ont i höfterna . Nu blir det kaffe i sängen , idag kommer alla barnen myyyyys

• lycka 4

Dancia jag känner inte heller något så högt upp. Lill tösen här tycker mest om att sparka mig på blåsan :)

Svar på tråden Juni-barn