Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Läkaren idag , hon ville bara gå igenom tidigare snitt å kolla så det inte varit några konstigheter eftersom detta är mitt fjärde snitt. Inga bakterier i urinet men eftersom jag har fått så mycke sd så ska jag lämna ett till på fredag när vi gör ul. Va å kände på vagnar i dag å jag gillar britax skarpt då jag är liten

• lycka 4

Ok !! Det ska jag kolla :) jag vill ha den tyrkosa den är såå fin , vi hittade ett erbjudande här på 4000 sitt å ligg men det va svart å röd

• lycka 4

Åh jag längtar till i morgon då vi får se vårat lilla pyre ;) skulle sååå gärna vilja veta vad det blir men får väl snällt vänta några veckor

• lycka 4

Tessi !! Grattis till den lille pojken :) är det nån som vet hur tidigt man kan se kön?

• lycka 4

Här gör dom ju ett tids bestämt ul det som jag kommer göra i morgon. Jag går in i v 14 på lördag . Sen gör man det stora i v 20

• lycka 4

Dancia bra att du fick atibiotika mot gbs en , jag hade inga bakterier sist men ska lämna ett nytt då jag också fått mycke sd. Kände en riktig buff nu alldeles nyss så underbart

• lycka 4

Tjingeling !!! Idag va vi på Ul =) Shit även fast det är fjärde barnet så glömmer man bort hur jävla häftigt det är =)

Jag fick bf 4 juli i stället för 6 juli vilket aldrig har hänt har alltid fått hoppa tillbaka. Den 14/2 ska vi tillbaka på ul. Här går dom efter måtten som är tagna i vacka 13 och i vecka 20 kollar man bara så att allt är som det ska med tillväxten .

Har kännt ett par tiktiga buffar nu ! =)

• lycka 4

Missförstånd japp jag menar juli , jag blir ju snittad så det blir ju en juni bebbe :)

• lycka 4

Vi har just varit å köpt vagn ahh !! Vi va ju inne på britax b smart men vi hittade en brio sing i dag komplett ligg å sitt mörkblå för 4000 så vi slog till :) nu ligger den så fint här i skuffen

Svar på tråden Juni-barn