Juni-barn
jätte skönt, jag hade inga bakterier i urinet phu. har dock mycke sd
jätte skönt, jag hade inga bakterier i urinet phu. har dock mycke sd
v 17 idag ! Tycker också tiden går fort nu =)
Elvismamma ! Ja växtvärken brukar komma tillbaka runt dom här veckorna. Det växer fort nu en period
Agnes : Grattis till två ,gud så häftigt =)
Fia : Ja kramp i vaderna är ju en rätt vanlig grav åkomma men usch va ont det gör =(
Jag har haft ännu en sömnlös natt ,kissat och svårt att ligga skönt .
Tur att jag inte har sovit så många timmar dom senaste åren så att jag är van , annars hade jag varit ett vrak när bebben kommer =) =)
Satt å tänkte på ammning igår . Jag har ammat mina tre barn i snitt ca 4 månader. Med min trea blev allt bara för mycke med stress å jag va själv med barnen nästn hela tiden så jag kom liksom aldrig till ro.
Jag har alltid haft väldigt väldigt mycke mjölk och trots att jag gjort två planerade snitt så har mjölken runnit till när barnet har kommit å jag har kunnat amma från start.
Den här gången som är min sista vill jag verkligen amma länge och igår slog tanken mig att tänk om det inte går denna gång . ??
Jag känner mig inte ledsen eller flackig i humöret men därimor kan jag känna mig osäker å att min man inte tycker att jag är fin!! Tror som jag sagt tidigare att det är för att jag väntar barn med en ny man. Med dom andra tre har jag liksom varit avslappnad å inte tänkt på det äns !
Konstigt att jag känner som jag gör då jag har en man som verkligen visar mig dagligen hur mycke han älskar mig men men
Jag kan också bli rejält yr , Hastiga blodtrycksfall . Jag har haft så mina 2 senaste grav
godmorgon !
Idag ska barnen till sin pappa å jag vet precis vad jag ska göra ,,, Jag ska spendera helgen i sängen =) tänker inte röra mig ur fläcken
Godmorgon tjejer !
Vaknade 06 å kunde inte somna om så jag gick upp, drömde en helt hysteriskt orolig dröm fy. Min man kommer ju vara borta mycke denna vår å i maj är han borta typ konstant . Jag drömde att jag fick värkar och för mig är det jordens skräck sinario hua . Dels för att jag är själv ,det finns ingen förlossning här i Motala jag måste till linköping, farligt om jag får värkar efter 3 snitt. Samt att jag känner ju typ ingen här vad gör jag med barnen ahhh.
Jaja nu va det ju bara en dröm =)
Ja gud va killar det kommer födas i denna tråd =)
Jag är verkligen sist i tråden med mitt rul 14 /2 men sen är ju mitt riktiga bf i4 Juli också samt att jag kommer vara i vecka 21 .
Vi har ett tjej namn å ett kill namn som slår mer än dom andra å det är Tjeje = Lee Kille = Dante
vecka 18 idag =)
Åhhh jag längtar så enormt efter bebben helt galet !
Jag är inte lika bekväm idenna grav känner jag , Jag brukar älska att vara gravid trots att jag knappt kunnat gå men jag har liksom gillat att veta att man bär på ett mirakel, ja klart att jag är fruktansvärt glad även denna gång men jag känner mig liksom blääää ja jag vet inte . Jag beställde nya kläder i går till mig själv stövlar mm bara för att piffa upp mig lite =)
Våra vänner fick en liten tös i går kväll en liten Leia, så fint.