Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Juni-barn

Här var det grejer på G i tråden! Håller tummarna för er där det händer grejer!

• Polarlantis

GNÄLL!!! 50 dagar kvar...och ONT SÅ IN I HELVETE i fogen fram+ ljumskar, FY! Har ju varit rätt ok och jag har tagit det lugnt men så skulle jag ta ut vovvarna på en kvällstur igår och fem meter framför dom sätter en hare av i full fart och jag såg den tyvärr efter hundarna såg den, alltså dålig möjlighet att bromsa. Höll emot kanske tre steg och sedan släppte jag den ena hunden och höll fast den andre, den första kom ju snabbt tillbaka efter att haren kilat förbi oss åt andra hållet. Men dom tre fyra stegen gjorde tyvärr att fogen fram blev enormt ansträngd Rynkar på näsan Så nu har jag ont på helt nya nivåer som får den förra smärtan att verka nästan behaglig. Vända sig i sängen helt horribelt och gå kan man tänka sig i saaaakta släpande stil. Sambon har kryckor hemma, tror jag måste titta lite på dom... USH USH USH!!!

MEN något positivt är att magen har sjunkit lite så nu behöver jag inte sitta och sova pga av sura uppstötningar och jag känner hur bäbisen håller på att böka sig längre och längre ner, snart kanske den vill komma ut??? Glad Köpte sovpåse och några bitoch skrammelgrejer på en loppis igår också, för löjligt lite kr, perfekt! Glad

• Polarlantis
    lycka 4 skrev 2012-05-02 08:50:45 följande:
    Tjejer !! Vart har ni köpt era fårskinn??
    Rusta tror jag...eller var det jysk...hmm..ett grått med kort päls iaf!
  • Polarlantis

Ska jobba till v 38, alltså maj ut...sedan lite semester. Astrött också men har turen att jag jobbar 70% var av en del hemma så det är inte så slitigt. Men det känns efter en heldag! Hade inte orkat jobba heltid iaf!

• Polarlantis
    Tre Flickor skrev 2012-05-02 13:11:15 följande:
    Skönt att du har semester att plocka ut och kan spara FP. Jag har tyvärr ingen semester att plocka i år så det är därför jag funderar på att jobba in i det sista för att spara på FP. Härligt att kunna arbeta en del hemifrån, det skulle jag inte tacka nej till Glad
    Ger ju lite mer kr också...ska skicka in papper till FK imorgon och sedan börjar väntan på hur mkt jag ska få ut...svårt att räkna själv när det är massa olika arbetsgivare till höger och vänster. Semesterkr lär vara sååå mycket bättre,...suuuck...kommer nog inte kunna spara så mkt på dagarna alls, utan vi får nog snällt ta ut en himla massa för att inte gå bank rutt Rynkar på näsan
  • Polarlantis

Annelie81: Ett sådant har jag också, fann ett på blocket med påsatt kant så bebisen inte rullar av, hur bra som helst. DOm hade också satt dit en liten ställning så man kan hänga ngn liten nalle eller så ovanför. På sidorna hade dom satt dit stänger från ikea med sådana där trådkorgar som man hänger på, från köksavdelningen, himla smart!

• Polarlantis
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-05-05 06:03:18 följande:
    Kunde somna om runt 3-tiden men blev väckt av sonen strax efter kl 5. Har ont så fort jag vaknar. Alvedon och lite yoghurt har jag i magen också. Vikten rusar iväg också...och så fel äter jag inte nu jämfört med förut när jag höll vikten i över 7 veckor.
    Massor med pepp till dig att du får lite paus i allt det onda, låter jättejobbigt!!!

Zenoble: undrar också hur det går för dig???

EGO: Har fått sova lite bättre (bara uppe ngn gång i timmen för toa men sovit gott därimellan iaf) och fogarna är lite snällare. Idag blir vovvarna rastade av vovvebesök, massor med spring och stoj och jag behöver inte alls röra mig, tjoho! Drömde om förlossningen för andra gången i natt. Denna gången var det HELT FULLT med folk och totalt kaos...hoppas det inte blir så! Ser fram emot det med spänning men är mest rädd för att bli rädd när det drar igång...men när vi väl är on the high way så tror jag det är lugnt igen...   
  • Polarlantis

Jag är också enormt less på att vara gravid nu, BLÄ! Ont överallt och framförallt går det inte att sova Rynkar på näsan

Svar på tråden Juni-barn