Juni-barn
Är så sjukt trött!! Har en sambo som bökar runt i sängen varje natt.. Ligger på alla möjliga sätt å då helst med en arm i mitt ansikte eller ett ben på mig eller med huvudet på min rumpa osv.. Jag säger till honom gång på gång men samma visa varje natt.. Å till råga på allt så blir han sur o otrevlig pga att jag väcker honom.. Konstigt!! Så inatt sa jag till slut ligg hur fan du vill så då fick jag ca 40 cm å ligga på å med honom i ryggen eftersom jag ligger på sidan.. Värsta är att han inte alltid har koll på va han sagt gjort när han vaknar.. Så imorse sa han- skönt va nu får du hela sängen för dig själv när jag åker till jobbet - JA, svara jag det ska bli jävligt skönt efter att ha sovit på kanten av sängen hela natten! Å såg då fram emot att få 1-2 Tim sömn innan pojken vakna men givetvis kom han 30 min efter sambon åkt så jag hann ju inte ens somna så idag är jag världens sämsta mamma o på pissigt humör.. Inte nog med det så kommer sambons son idag så det blir livat hela helgen med 2 5-åringar.. Ja har dessutom inte lika mkt tålamod när det gäller hans son.. Varför vet jag inte.. Så ja på krigsstigen är jag idag