Inlägg från: LillaGrynet |Visa alla inlägg
  • LillaGrynet

Juni-barn

Gammelmamma: Så du har alla snart 5 barnen med samma man.. Det är väldigt unikt! Bra jobbat att både få barn tidigt i livet och sen börja om på nytt igen

• LillaGrynet

RocketQueen: Låter inget vidare Vad jobbar du med?! Kanske kan ta det lite lugnare på jobbet än vanligt idag?!;)

• LillaGrynet

Hej! Var ett tag sen jag var inne nu.. Så har en del att läsa ikapp Är för övrigt heelt slut efter att jobbat fre, lör, sön 7-19

• LillaGrynet

Usch jag kan inte dricka mjölk.. Så olika det är Här hinkar jag i mig flera liter kolsyrat vatten varje dag

• LillaGrynet

Lillsnurr: Har du inte fått någon ny tid hos BM? V. 24 är nästa besök enligt min BM alltså 24 Fulla veckor v 25+

• LillaGrynet

Lillsnurr: Kanske dem jobbar olika på olika ställen då..! Jag fick min tid redan i v. 12 på besöket hos BM. Ring annars i hör om tid.. Det hade jag gjort

• LillaGrynet

Tjejer: Jag var och köpte kakaostick på body shop efter tips härifrån så underbart och ta det på magen.. Om det nu hjälper.. Men värt ett försök! Hade weleda olja sist men den hjälpte inte.. Sprack på magen som en blixt från klar himmel på BF+3 Hon på säljaren på bodyshop hade användt sticket när hon var gravid o inte fått några bristningar

• LillaGrynet

Emma78:! Antar att man kan använda sticket även om man har bristningar sen innan.. Det har jag sen förra graviditeten, fast dem har bleknat en del.. Syns dock lite mer nu när magen är större.. Jag använder det i förebyggande syfte o hoppas på att jag kan undvika fler bristningar Om inte annat så är de skönt å smörja in magen o den känns så mjuk och det kliar inte när magen växer:-P

• LillaGrynet

Havsjungfrun: Säljer dem och rekommenderar något som är farligt att använda när man är gravid???:-O Använder ju den morgon å kväll.. Får kolla upp detta..:/

Svar på tråden Juni-barn