Inlägg från: LillaGrynet |Visa alla inlägg
  • LillaGrynet

Polarlantis: Här är sexlivet hyffsat aktivt än så länge.. Går i perioder.. Men just nu blir det 3-4 ggr/v.. När jag vänta sonen hade jag inget intresse för sex alls o det höll i sig bra länge efter förlossningen också.. Så det kan ju skilja sig väldigt mkt.. Men tror inte eller det bör inte vara någon fara för relationen.. Man får visa närhet genom pussar å kramar osv. Istället

• LillaGrynet

Tjejer: Ni som sökt grav.penning.. När fick ni svar? Jag ska enligt uträkning gå på grav.penning om den blir beviljad den 15 april och har inte fått svar ännu.. Börjar kännas lite stressande faktiskt! Annars om d inte blir beviljat måste jag ju få bli sjukskriven.. Skulle inte klara en dag på jobbet som det är nu med foglossning osv.

• LillaGrynet

Fyrklöver 81: Jobbar som personlig assistent.. Så borde inte vara några problem rent jobb mässigt.

Dock ringde jag dit idag o mitt ärende hade inte behandlats av nån anledning utan kommit åt sidan.. Men hon jag prata med skulle skicka vidare till en handläggare å lovade mig besked inom 2! Arbetsdagar..