Cataleya skrev 2012-05-29 08:02:51 följande:
Jag har ont i vänster sida på ett ungefär där äggstockarna sitter, det krampar till och från. Är det vanligt att man får så i slutet, eller bör jag vara orolig? Inte sammandragningar eller så, utan det gör himla ont då och då, kramp typ. Går ifrån höftbenet ungefär och en bit ner
Skulle kunna vara samma smärta jag haft i princip hela graviditeten. Ibland på en sida, ibland på båda. Tror det är ligament och så som protesterar mot tyngden, eller möjligen i kombi med en nerv, skönt är det INTE! Svårt att gå, så ont gör det.
Härlgit att höra att det är fler som lessnat på idiotiska kommentarer!!! Fikade på jobbet igår morse och åt yogurt och cornflaces...som jag äter typ varje morgon...och då måste dom säga åh är ni hungriga?! NÄ, detta är vanlig frukost, SUCK!!! Har ni inte fått med er på 2,5 år att jag ALLTID äter yogurt på fikarasten?????? MOPRR!! Var så irriterad och arg igår att jag for hem efter lunch, trött på min chef och allt som krånglar här nu...två dagar kvar...pust!
EGO: massor med molvärk och ibland när den lille rör sig så gör det så sjukt ont ut i ryggen, innan ilade det bara i underlivet och ut i benen, nu är det ngt annat! AAAJJJ!!! Trodde damsugning och torka golv skulle påverka ngt igår men icke...vänta vänta vänta... Spännande med BM på fredag, får se vad hon säger...
Lilla grynet: jag kom inte upp från britsen själv sist, så ont gjorde det att ligga på det hårda underlaget! BM fick lyfta upp bäckenet på mig så jag kom på sidan, sedan var det ok...INTE skönt!