Juni-barn
Jag är också så sugen på att beställa vagn :). Har tänkt göra det efter RUL och nästa lön då det kan ta många veckor innan den kommer.
Jag är också så sugen på att beställa vagn :). Har tänkt göra det efter RUL och nästa lön då det kan ta många veckor innan den kommer.
Här hemma hade vi ett väldigt lugnt nyårsfirande. Säkert det lugnaste jag haft ända sedan jag var väldigt liten :). Det var bara lilla familjen här hemma. Barnen gick och lade sig vanlig tid i stor förväntan att vi skulle väcka dem innan 12 slaget. Under tiden tittade jag och mannen på film och åt goda frallor med ost i soffan och väntade in det nya året. Halv 12 väckte vi barnen som lös upp som solstrålar och herregud vad entusiastiska de blev över att se himlen full med raketer :). Strax innan 1 fick barnen lägga sig igen och jag somnade som en stock direkt trots magont. Vi alla hade sovmorgon imorse men trots det känner jag mig supertrött, men tror att UVI:n och antiiotikan gör att jag känner mig lite tröttare än vanligt.
Hejsan!
Jag hoppar gärna in här i tråden om det är ok !? Jag har följt tråden ett tag men känner att det vore roligt att vara lite aktiv och skriva också!
Jag är gravid med bf 5 juni och väntar då mitt första barn. 2012 kommer bli ett spännande och annorlunda år för oss alla tror jag, så God Fortsättning!
Usch, börjar bli trött på den här smärtan jag har i magen och ryggen på grund av UVI:n. Kommer fortfarande sammandragningar lite då och då men inte lika ofta längre. Panodil hjälper inget heller. Hoppas att det vill ge med sig snart. 3:e dagen med antibiotika nu.
Grattis till er som varit på RUL!
På tal om kön så vill jag gärna veta, tycker dete roligt att ta reda på det man kan redan under graviditeten :).
Dock känns det lite tråkigt att jag inte ens fått hem min RUL tid än så jag vet inte vad jag har för datum att se fram emot :(.
Men njuter av att jag känt bebis sparka och buffa nästan konstant i 45 min nu :).
zenoble: Jag tycker du ska be om en gynöndersökning för att se att tappen inte är påverkad. Bättre att kolla en gång för mycket än för lite :).. Säger även som de andra att det kan vara bra att lämna en urinodling också.
Det lönar sig att ringa :). Jag har bara inte fått hem brevet än men det kommer vilken dag som helst. Inbokad tid är den 24 Januari :). Exakt tre veckor kvar. Då är jag i v. 18+2.
Äntligen har jag ett datum att se fram emot :)