Juni-barn
Tess1979: vår son kom på BF och lillasyster kom tio dagar före.
Tess1979: vår son kom på BF och lillasyster kom tio dagar före.
LillaGrynet: kan du inte lägga ut en bild på klänningen i bildtråden?
Missförstånd: min slempropp gick lördagen den 12 maj, då såg jag verkligen att den lossnat plus två dagar efteråt. Sen vet jag inte om den lossnade mer i omgångar utan att jag märkte det, men sen föddes dottern den 24 maj.
Grattis Tomisamat!!
Stort grattis, Annelie81!!
Grattis JennieJ och ett stort lycka till till dig Elvis Mamma!!
Elvis Mamma: jättestort grattis till flickan!
Cataleya: usch vad jobbigt, hoppas du kan vila upp dig lite så du har extra krafter då det väl börjar.
Jag känner igen mig med den trötthetskänslan du beskriver, dock inte pga samma orsak. Jag var jätteförkyld med en rethosta från helvetet i två veckor, vilket gjorde att jag knappt hade sovit något de senaste nätterna innan dottern föddes. Så när vi var inne på förlossningen var jag så kriminellt trött att jag verkligen inte orkade, jag ville bara sova mellan värkarna och fastän hon visade sig vara så liten så orkade jag inte krysta fram henne.
Men det gick bra ändå och ut kom hon ju.
Men jag hoppas innerligen att du är stark och kan vara "där" när det väl sätter igång.
PojkarnasMamma85: jättestort grattis!!
Lycka till Amy86!!
Grattis Dancia och Stjärnfrukt!
Ensortsmamma, jättegrattis till er lille Hampus! :)
Jättestort grattis Uddabus, äntligen kom han! Hoppas ni mår bra!
Plus att jag var så jävla täppt i näsan och mitt i yrandet när vi skulle åka in så glömde jag så klart nässprayen hemma! Så att andas mellan värkarna var helt uteslutande. Men bm och uskan var snälla att droppa i näsdroppar emellanåt. :-P
Så om du är täppt, glöm inte nässprayen - packa ner den redan nu! :-P
Grattis till alla nya bebisar som kommit till världen!!
Hur går för dig, Bumman?
Grattis Bumman!