Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

En fråga till er som har växtvärk? Hur fungerar vardagen för er? Och kan ni leva som normalt? Jag har kraftig växtvärk och haft de över en vecka och för min del har de varit soffan som gällt med kudde mellan låren. En fråga till är de farligt om man har mycket aktiviteter när de känns lite mer som de gärna gör på kvällarna?

• JennieJ

Knappt sovit i natt pga smärta och den håller i sig även idag springer som en dåre på toa hela tiden då det känns som jag vilken sekund som helst ska börja störtblöda riktigt rädd och orolig! Någon mer som har ont?

• JennieJ

Mammaemma det är helt normalt säger dom och har själv haft de sedan några dagar efter ägglossning. Men tyvärr har de nu blivit värre här och jag hoppas verkligen att du slipper de

• JennieJ

Kajsa9001 låter exakt som de är mina smärtor du pratar speciellt att de går ner på låren lite. Med viloläge i soffan och 2 alvedon hoppas ja de släpper mer här dok oron för blödning ligger och maler i bakhuvudet

• JennieJ

Har haft ett besök redan på gynakuten och då såg dom inte mycket då jag bara var i 4+3, ska tillbaka till läkaren nu på onsdag och hoppas verkligen att allt ser bra ut på ultraljudet! Idag är jag i 5+6 så i morgon går jag in i vecka 7! Väntar mitt 3e barn och kan inte minnas denna så kallade växtvärk när jag vänta dom

• JennieJ

Moa li vila är något jag blivit expert på sista veckan! Bara hoppas de tar slut någon gång med molvärk och annan smärtvärk så man kunde njuta till 100% av graviditen

• JennieJ

Jag själv bor utanför gbg och på sahlgrenska har dom gynakut som man bara kan åka till då dom har dygnet runt öppet. Man kan räkna med väntetid som vi tex fick vänta i 3 timmar förr förra fredagen men jag fick en ordentlig koll med blodtryck, blodproven, ordentlig gynundersökning och ultraljud. Så ja rekommenderar er kolla upp var er närmsta gynakut finns om ni känner ni vill ha en koll samma dag

• JennieJ

Sweet life kan rekommenderar dig söka efter Rävlandaröra på recept.se min mage har blivit bättre och tar en msk tillsammans med 2 dl filmjölk varje morgon

Svar på tråden Juni-barn