Juni-barn
Gullgrodan håller tummar och tår att de ska gå bra!
Gullgrodan håller tummar och tår att de ska gå bra!
God morgon alla mammor vad kul att se att de är så många ny + ade
hur mår ni alla idag? Själv går de lite upp och ner när de gäller mollandevärken, ett tidigt vul i morgon vilket jag e sjukt nervös för då man läst så mycket både negativ och positiva besked ni andra fått och i natt drömt mardrömmar om negativa besked själv
Någon mer som har mardrömmar?
Lillalyckan exakt som här då! Sover jätte dåligt och vaknar flera gånger varje natt. Känns som man aldrig kommer in i sin djur sömn tyvärr och massa obehagliga drömmar
I morgon kl 9 ultraljud och ser allt bra ut så är jag bokad till inskrivning på mvc på måndag kl 13. Ska hälsosamtal samtidig eftersom de är snart 7 år sedan ja var gravid. Är idag 6+2 (om jag räknat rätt) kan vara ett par dagar längre då jag blev gravid direkt när jag sluta med piller och hade inte exakt datum på menstruationens första dag så ja räknar lite under. Hoppas allt ser bra ut på ultraljudet i morgon är så NERVÖS och RÄDD!
Har en fråga till alla? När jag var gravid sist för 7 år sedan hörde jag aldrig talas om Kub test! Min fråga är ska du ta detta test, får alla göra testet och exakt vad kollar man efter? Ska prata med barnmorskan på måndag men är så nyfiken redan?
Vill titta men var finns den bildtråden?
Busbus nej hade tänkt fortsätta med min man dok vart jag ensam med mina andra barns pappa under tiden jag vänta sista barnet! Är du ensam själv?
God morgon på er alla! Sitter här nu med mitt kaffe en timme innan jag egentligen skulle gå upp, men pga mardrömmar så vakna jag tidigare. Sovit grymt dåligt i natt och sjukt nervös inför ultraljudet jag ska göra nu kl 9. Läst hur flera andra här inne har fått negativa och osäkra besked och är så rädd att även jag ska få de! Var på vul undersökning när ja var i vecka 4+5 och då såg man bara en cellklump och nu när jag är i vecka 6+3 hoppas jag på att se mer? Känns lite som ett avgörande och milstolpe som man nu ska gå genom! Nä kanske ska ta en dusch och väcka barn och gubbe så man kan få ett besked! Ha en bra dag alla
Lycka till gullgrodan hoppas på de bästa!
Tack mammaemma! Håller tummarna att allt ska gå bra för dig oxå i morgon! Fipochi håller även tummarna för dig nu kl 9 att allt ska gå bra! Sitter nu i väntrummet och min puls slår hårt och känner mig helt yr av förväntan och oxå rädsla å illamående att något ska vara fel!