Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

Någon mer som känner de börjar bli ohållbart att inte berätta om sin graviditet? Dels umgås jag inte med släkt å vänner för tillfället då magen svullnat så mycket å dessutom att jag inte röker längre å innan var de ett paket om dagen som gällde. Åh vill bara skreka ut och berätta för ALLA så man kan få kramars och och leva in i graviditeten och slippa sitta som en sliten dåre ensam!

• JennieJ

Danica ja har bara berättat för två och de är bästa vännen och min syster då jag var tvungen be om hennes hjälp när jag åkte in på gynakuten för några veckor sedan. Tänkt kanske berätta för en granne på onsdag om mitt ultraljud går bra vilket jag är orolig över? Dels för denna granne kommer då och då och mina ursäkter att inte ta en cigg å kaffe med henne har tagit slut. Hoppas allt går bra för din man? Håller tummarna

• JennieJ

Nu sitter jag här igen i väntrummet och de är exakt på klockslaget 3 veckor sedan jag satt här. Så nervös att jag knappt kan andas då dom sist inte såg något! Haft en tuff natt jag knappt sovit och 7 i morse spydde jag som en dåre och på pendeltåget hit fick jag ta till hundbajspåsen och folk bara blängde på mig vilket gjorde att min man snäste åt dom att jag var gravid. *min lilla riddare * så nu iaf om så där 10 min kommer dom ropa in mig och jag ber till gud att man får se ett knute denna gång

• JennieJ

Idaelin0406 tack ja äntligen kan man slappna av lite och alla symtom känns så värda att ha för tillfället. Min man grät under ultraljudet av lycka och han går som på rosa moln man kan inte låta bli att skratta åt honom lite.

• JennieJ

Tycker synd om er som får ta allt själv och med en man som skiter i allt. Gått genom en graviditet och förlossning på egen hand och har ett barn på 11 år som jag alltid fått vara både mamma och pappa till! Förstår den delade glädjen att vänta barn på "egen" hand!

• JennieJ

Hej Danica hoppas du snart mer svar angående din man! Angående molvärk hade jag mycket fram till vecka 7 sedan lugna de ner sig ca 2 veckor för att öka igen och nu är jag 9+0 och har massor ikväll men då har jag även gått en hel del idag och då blir de värre.

Svar på tråden Juni-barn