Juni-barn
Sweet life skrev 2012-01-18 11:55:53 följande:

Lillalyckan - oj ja det var ju också några mil! . Tror inte mina fogar skulle orka dock, sambon får skjutsa mig i vagn
.
Dontworry - välkommen. Japp, kände av foglossning i v7, nu är det v20. Jobbar fortfarande men kan knappt gå! Det där med sjukskrivning sitter lite väl hårt hos mig, men jag blir sjukskriven 50% bär jag vill.
Agnes - grattis till två bebisar i magen!
Elvis mamma - vad äter du för medicin då? Tänkte om det var samma som mig men Jag har ju hypotyeros så min kropp går alltid på lågvarv och jag förbränner nästan ingenting istället. självklart ska du vara kvar är med oss
Har kommit på nya tankar angående barnvagn, igen! Vill ha en Tako Jumper X, MEN vi har ju en Emmaljunga Classic Sport redan och kan få köpa en citykorg av en bekant. EL har vi varit supernöjda med och egentligen så är det ju hela första året man har barnen emot sig så frågan är om jag ska behålla EL och köpa en babytravel sen där de bara sitter framåt typ till nästa sommar. Den babytravel har stora tre hjul, vi hade en sån till dottern och det är den bästa vagn vi haft. Funderar då på om vi inte blir nöjda med Takon för att den har mindre hjul. Kan någon snälla hjälpa mig att fundera?!
Vi har eller jag har börjat på en namnlista
. Såååå kul!
Dancia - tack för ditt svar! Jag funderar i samma banor. Pratade med sambon, som för övrigt inte förstår detta med vagnköp , och han tyckte också EL och citykorg och sen en ny babytravel nästa sommar.
Kan man ha babyskydd graco (några år gammalt) på el med adapter?
OHs mamma - ja det tycker jag nog . Jag måste ha trosskydd heeeela tiden!