Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Har galet mycke sd nu på kvällen å dom är riktigt kraftiga och ihållande fy!!

• lycka 4

Ja jag ska av vakta till o morgon tänkte jag

• lycka 4

Godmorgon ! Sammandragningarna har gett med sig men jag är trött har knappt sovit en blund på hela natten =(

Känns dock underbart att titta ut genom fönstret 4 + klarblå himmel å sol =)

• lycka 4

Haft en del sd under dagen men inte så farligt, har inga när jag rör mig utan dom kommer i lugnt läge hmm

• lycka 4
    NinnaBus skrev 2012-02-26 20:40:03 följande:

För mig är det stört omöjligt att somna om jag inte ligger på höger sida...
    Låg på höger sida när jag sov med de två stora också...

Ja å jag får så vidrigt ont i mina höfter när jag ligger på sidan så jag avlastar genom att liga på rygg .
  • lycka 4
    JennieJ skrev 2012-02-27 07:31:35 följande:
    BM idag och äntligen dax för mättning å allt! Var där senast i vecka 9 och går imon in i vecka 26 så väldigt månader sedan man var där! Känns som de är hundra saker att ta upp med henne allt från infektioner till sd!
    Lycka till =)
  • lycka 4

På mig kliar det också med det är i mitt ärr kliar så jag blir tokig

• lycka 4

Godmorgon alla söta mammor !
    Idag fyller min lilla prins 4 år så nu ska vi gå å sjunga =)

• lycka 4
    Ensortsmamma skrev 2012-02-28 08:11:14 följande:
    Nu blir jag tokig på alla dessa sammandragningar, de kommer för minsta lilla. En del av dom gör riktigt ont, jag kanske skulle ta och slå Mvc en pling idag?
    Det tycker jag absolut att du ska göra , sd ska inte göra ont .
  • lycka 4

En liten fråga , är det fler som märkt av att slemhinnorna i underlivet blivit torra ? Känns som om jag är super trång när vi har sex å märkte sist att jag blöder lite ytligt efteråt .

Svar på tråden Juni-barn