Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Jag är så galet trött i dag så jag vet inte vart jag ska ta vägen

• lycka 4

Ja jag önskar jag kunde lägga mig å power napa lite bara men det är omöjligt på dagarna :( vill ha sol å värme nuuu så tiden skyndar sig lite känns som dn evighet innan bebben ska komma

• lycka 4

åhhh snacka om stress moment . Snart läggs vårat hus ut till försäljning å vi har fortfarande inte hittat en lägenhet ahhh.

• lycka 4

Jag tycker helt klart att värken i blygdbenet är värst aj aj aj , jag får ett sådant vidrigt tryck i samband m värken . Har alltid haft min foglossning koncentrerad fram :( känns dock som on jag inte ska klaga för mycke denna grav för trots allt så är det den här grav nummer 4 som hittills varit bäst

• lycka 4

Grattis i massor till dina små underverk!

• lycka 4

Godmorgon tjejer !!
    V 24 och nu tycker jag nästan att tiden går lite sakta =(

Jag har en livlig liten tjej i magen som älskar att puta med rumpan och trycka ut fötterna =) ibland har hon  sån kraft så att det nästan gör ont .

Kl 05 45 vaknade min son överlycklig för att det va morgon ahh
    Idag ska vi upp till stockholm för att titta på två lägenheter så håll tummarna tjejer

• lycka 4

Jag ställde mig på vågen i dag å jag har bara gått upp 5 kilo sen inskrivningen vilket är helt galet, jag har aldrig gått upp så här lite någon grav !!! Flera som är hungriga? Jag är konstant hungrig kan äta hur mycke som Hellst :) antar att det är en riktig tillväxt period nu

• lycka 4

Jag ska snart iväg till bm, tänkte be henne göra en gyn undersökning då mina sd i helgen varit riktigt smärtsamma ska även lämna en ny odling

• lycka 4

Är på g in till förlossningen då min bm absolut ville att jag skulle kolla upp mina sd.

• lycka 4

Phu hemma!! Tappen va inte påverkad men jag har riktigt mycke sd å molande värk så jag ska ta det lite lugnt nu. Annars gick det bra hos bm har gått upp 4 kg sen inskrivning vilket är tok skön. Ny ska jag slänga mig på soffan kram på er

Svar på tråden Juni-barn