Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Tack tjejer!!

• lycka 4

Usch va mycke sd jag har, hela tiden . Räcket med att Lill skruttan rör sig. Läkaren sa igår att jag va lätt retlig. Tar på krafterna suck

• lycka 4
    UnderbaraPojke skrev 2012-03-20 13:58:01 följande:
    Ni som har mycket SD, gör dem ont för er ? Och hur länge håller dem i sig ??

Jag har lyckats vara utan SD hela graviditeten ... mer eller mindre. Haft kanske en per vecka max !! 
    Men i två dagar nu har jag fått "kramp" runt naveln, hela magen konstant spänd, och minsta lilla jag använder magmusklerna krampar hela magen. Kan inte säga att det gör ont men det maler ganska rejält ....

Är detta något man ska uppmärksamma eller är det fullt normalt ?        
    Obehagliga kan dom vara men dom ska inte göra ont .
    Mina gör ont å vissa måste jag andas igenom.
    Tycker man ska uppmärksamma dom om dom inte är som dom brukar . Kan ju behöva göras en urinodling om inte annat.
  • lycka 4

Här är det absolut sista också , fyra får räcka ;)

• lycka 4

Pio och Jennie jag håller tummarna för att era små mirakel får stanna ett tag till.

• lycka 4

Har fortfarande mycke sd så fort jag rör mig :(

• lycka 4

Jippi vi fick lägenheten så 1 juni bär det av till stockholm igen fan va underbart

• lycka 4

100 dagar idag =)  kommer visserligen bli snitt ca 10 dagar innan .

Nu vill jag bara komma till vecka 30 !!!
    Mina sd har lugnat sig lite " peppar peppar" vilket är jätte skönt.
    Känns som om jag måste tat lite lugnt ett tag å ladda batterierna, kommer bli två stressiga månader nu med försäljning, flytt pack mm mm .
    Tänkte att jag ska säga till min bm när jag ska tillbaka till henne att jag ska flytta å då kan läkaren här skicka en remiss ang snitt till stockholom istället för till Norrköping, sen måste jag ju byta bm lite snabbt så att det är klart när jag kommer tillbaka .

• lycka 4

Gammelmamma! Om man vill sterilicera sig vid snitt så måste man va vaken . Jag sover ju vid mina planerade snitt å jag frågade om det förra gången men när man sover finns det ingen tid till nått annat .

Svar på tråden Juni-barn