Juni-barn
Jag går in i v 30 i morgon. Jag flyttar till Hagsätra 1 Juni =)
Jag har gjort två snitt där så det känns skönt att komma tillbaka till ett sjukhus man känner till =)
Jag går in i v 30 i morgon. Jag flyttar till Hagsätra 1 Juni =)
Jag har gjort två snitt där så det känns skönt att komma tillbaka till ett sjukhus man känner till =)
Hmm...man börjar ju undra...kanske del av proppen alltså...?Å suck va jag känner att allt kommer att bli krångligt med flytt å snitt datum...
Min bm igår ville att jag skulle ringa till huddinge idag som sagt var för att höra mig för ang snitt etftersom jag flyttar tillbaka upp till stockholm ca tre veckor före snittet. Ringde till förlossningen nu på huddinge å kollade läget och hon skulle skicka mina uppgifter vidare till bm som har hand om snitten på huddinge. Så nu får jag snällt gå å vänta på att hon hör av sig men eftersom jag är i vecka 30 i morgon så hoppas jag att det går fort eftersom läkar bedömningen görs i v 32.
Dancia : Va skönt att det inte va någon fara, hoppas att sd ger med sig nu.
Äter du antibiotika fortfarande ? För visst hade du väl gbs bakterier? Tänkte om det är bakterierna som är tillbaka ?
V 30 idag , nu börjar nedräkningen whiiiiii
Min erfarenhet är att läkare som finns på plats på mödravården känner men en almän läkare som inte har koppling till mödravården har inte lika mycke koll på foglossning och gör ingen vidare bedömning. Har ju till å med varit med om allmän läkare som suttit å slagit efter ordet i ordboken