Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Håller tummarna jag me för att bebbarna stannar lite

• lycka 4
    Bumman79 skrev 2012-04-19 07:53:33 följande:
    Första veckan är det ändå arbetsgivaren som betalar för din sjukskrivning....
    Arbetsgivaren betalar dom första 14 dagarna , bara det att man måste ha ett intyg efter 7 dagar
  • lycka 4
    RocketQueen skrev 2012-04-19 08:18:33 följande:
    Suck, somnade vid tvåtiden inatt, vaknade kvart över fem... Det kommer att bli en lång dag...
    Ååå vad jag är trött på att inte kunna sova!!!!
    håller me usch !!!!
  • lycka 4

Zvartaliljan: hur länge får bebben stanna? Tänker efter som det nästan inte finns vatten kvar? Stor kram till dig / er

• lycka 4

Ja amnings bh på glammom är sååå snygga måste nog köpa en tror jag

• lycka 4

alltså jag måste säga att jag är rätt vig forfarande så jag lyckas någorlund med rakningen =)

värre blir det efter snittet , då får det bli vildvuxet haha

• lycka 4
    gizmolarson skrev 2012-04-21 09:31:53 följande:
    Jag ställde mig på barnen pall å kollade i spegeln på toa när jag försökte raka igår men spegeln blev för långt bort..sen körde jag på känn..

Jag MÅSTA raka mig inför förlossningen kan jag säga.. Med den skogen jag hade så hade bebisen inte hittat ut
    Snårigt Skrattande haha. Jag snittas ju så egentligen behöver jag kanske inte vara så noga men dom ska ju vara där ändå med kateter bla =)
  • lycka 4
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-04-21 09:51:17 följande:
    Tar hjälp av mannen vid rakningsproblem:)
    ja min man sa igår att han mer än gärna hjälper till så det tackar vi för ;)
  • lycka 4

Hur många va vi nu i tråden som ska snittas ??

Hoppas verkligen jag får mitt sov snitt ca 10 dagar inna som jag fått förut , men jag vet ju att dom ändrat lite på reglerna å att dom nu snittar ca 3-7 dagar innan. Jag vill verkligen inte att mitt värk arbete ska sätta igång .

Svar på tråden Juni-barn