Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Jag sover ju vid mitt snitt så jag får ju inte ha nån med mig, mannen får snällt vänta i rummet intill å sen ta hand om Lill tjejen

• lycka 4

Det är nog inga problem lillsnurr. Min mamma va med när jag födde mitt första barn, tyckte det va jätte skönt

• lycka 4
    Essence skrev 2012-04-23 23:29:36 följande:
    20 juni var vi beräknade till. På onsdag är jag alltså i v.32+0.
    Det är tydligen rutin att få datum satt ungefär i vecka 32 här, men det kanske är annorlunda i andra delar av landet?
    Verkligen jätteskönt iallafall, då kan man slappna av och bara vänta ut den här tiden =)
    Ja här i stockholm är det lite olika , men jag hoppas att jag får den snart med dom andra barnen har jag vetat rätt tidigt och blitt snittad 38+4 . Men det är som du säger jätte skönt att veta.

Jenniej , Fy va läskigt å va skönt att det ändå gick relativt bra .
  • lycka 4
    Pepita skrev 2012-04-24 07:08:36 följande:
    Gammelmamma: fy, så ledsamt att du inte hann till din pappa :( kram

Elvis mamma: Skönt att inte tappen var påverkad....
    Många här som har fått problem med mkt sammandragningar :(

Idag ska jag till läkaren... Får se hur det går. Hoppas verkligen att jag blir sjukskriven iaf 50% Har för ont för att jobba 8h... Så håll tummarna nu!
    Håller tummarna här =)
  • lycka 4

Jag bor i Motala nu men flyttar tillbaka till Sthlm i juni, är uppvuxen i Hägersten :) flyttar nu till hagsätra

• lycka 4

Idaelin... Ja om dom är nya är dom röda, har inte heller fått några nya men dom gamla syns lite efter som dom töjer sig. Min tjej är också hel vild å jag tycker precis som du att det är riktigt obehagligt i bland. Patric fick en rejäl kick härom dagen så han blev helt paff :)

• lycka 4

Rocketqueen kommer nog också ta ut bara 4 dagar i veckan, det har jag gjort m dom andra barnen me

• lycka 4

Grattis till emilio , jätte fint namn. Skönt att han mår bra å hoppas du blir bättre snart kram

• lycka 4

Godmorgon tjejer !

Idag har dom vårdplanering på Huddinge sjukhus å jag hoppas att dom bestämmer ett snitt datum å att jag får ett brev innom snart på posten .

Den 7 maj ska jag på läkarbedömning .

Vecka 31 idag å även fast det här är helt klart den bästa av mina 4 graviditeter så är jag så less på att vara gravid , vill bara ha bebis nu .

Svar på tråden Juni-barn