Juni-barn
Jag sover ju vid mitt snitt så jag får ju inte ha nån med mig, mannen får snällt vänta i rummet intill å sen ta hand om Lill tjejen
Jag sover ju vid mitt snitt så jag får ju inte ha nån med mig, mannen får snällt vänta i rummet intill å sen ta hand om Lill tjejen
Det är nog inga problem lillsnurr. Min mamma va med när jag födde mitt första barn, tyckte det va jätte skönt
När va ditt bf ? Skönt att veta :)
Jag bor i Motala nu men flyttar tillbaka till Sthlm i juni, är uppvuxen i Hägersten :) flyttar nu till hagsätra
Idaelin... Ja om dom är nya är dom röda, har inte heller fått några nya men dom gamla syns lite efter som dom töjer sig. Min tjej är också hel vild å jag tycker precis som du att det är riktigt obehagligt i bland. Patric fick en rejäl kick härom dagen så han blev helt paff :)
Rocketqueen kommer nog också ta ut bara 4 dagar i veckan, det har jag gjort m dom andra barnen me
Grattis till emilio , jätte fint namn. Skönt att han mår bra å hoppas du blir bättre snart kram
Godmorgon tjejer !
Idag har dom vårdplanering på Huddinge sjukhus å jag hoppas att dom bestämmer ett snitt datum å att jag får ett brev innom snart på posten .
Den 7 maj ska jag på läkarbedömning .
Vecka 31 idag å även fast det här är helt klart den bästa av mina 4 graviditeter så är jag så less på att vara gravid , vill bara ha bebis nu .