Juni-barn
Ja de var riktigt hemskt å de känns skönt att man idag 11 år efter är lugn och tar de mer som de kommer, visst är önskan att kunna amma iaf 3 mån
Minns min första förlossning så sprack jag på in å utsida så i ca 4 veckors tid fick jag kissa i duschen med ljumet vatten från duschslangen! Riktigt jobbigt att alltid behöva ta av sig på underkroppen. Med sonen 4 år efter sprack jag inget vilket förvåna mig då han var 7 cm längre och vägde 1,5 kilo mer men dok fick jag hemorojder som under 7 års tid spökat då och då och speciellt under denna nästa graviditet! Sitter idag och tänker på en sak men vet dok inte än om de går eller om jag vill till 100% och de är att fråga om snitt och samtidigt få mig själv steriliserad ? Vet med med mig jag inga fler barn vill ha efter denna lilla kille dok är jag rädd att inte känna mig "hel" efter eller kvinnlig rättare sagt!
Vägde mig nu och har på 10 dagar ökat 3 kilo :S så sammanlagt sedan 6 oktober ökat 13-14 kilo :S börjar faktiskt bli orolig var de slutar denna gång! Å jag som inte ens dricker läsk el äter godis! Kan de vara så att kroppen redan samlar vätska inte för jag märkt de men vad är de annars som gör att jag ökar så mycket?
Ser att en del skriver namn som ni planerat att ha till ern lilla :) själv har vi ett par st alt att välja på och dom är Elias, Casper och Robin och just nu vet jag inte mer ön att barnen vill ha Robin. Vilket hade du valt (bara nyfiket)
Kul ni som tyckte till angående namnen :) tur man har ett tag kvar att bestämma sig, i slut ändan kan de ändå bli att namnet i stämmer till ens lilla bebis :)
Ber om ursäkt för alla felstavningar jag gjort på sista tiden och imponerad ni som vill läsa mina konstigt skrivna inlägg men jag kommer inte riktigt överens med min nya iPhone och jag är allt annat än van att skriva med den och sättet att skriva så de blir verkligen jätte fel ibland! Fått många skratt från vänner via Facebook och sms som uppmärksammat hur jag skriver!
Måste fråga hur en glukosbelastning till? Aldrig ens hört talas om de?