Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Min sambo är knäpp...

- älskling jag känner för att köpa någonting fint till dig..

- åh tack hjärtat det var väldigt gulligt...

Alltså jag pratar för dig nu...

Vet inte om ni förstod men han menade att jag skulle köpa något fint... Haha

• Uddabus

Beklagar verkligen... Hoppas att du har någon riktigt bra att prata med om allt detta... Kram

• Uddabus

Måste även säga att det var ett mycket klokt beslut.. Att man tänker längre o inte vill utsätta en liten bebis för alla dessa operationer o även storebror för allt som kommer påverka honom..

Kram på er

• Uddabus

Har ibs som jag trodde var magkatarr förr... Det som är skönt är att jag slipper det under graviditeten...

• Uddabus

Mina bröst har redan gått från c till d-dd så detta slutar i gigantiska bröst igen... Vilket är både roligt att ha fylliga bröst till asjobbigt för att alla ska kommentera vilka gigantiska bröst jag har...

• Uddabus

Satte man ett finger på bröstvårtan o höll en stund så stoppar det lite iaf...

• Uddabus

Kokt mat... Ljust bröd osv fungerar på mig... Mjuk mat helt enkelt... Inget med syror.. Som äpple tex

• Uddabus

Idag känner jag mig som en strandad valross som när jag går ser ut som en vaggande gås...

Känner mig bara fe,t ful, floskig, hyn som är storporig o flammig o  skulle kunna gå o lägga mig o bara gråta...

Fy för att stå ut med detta i fyra månader till... Blä...

Min känsla idag...Usch iaf

Svar på tråden Juni-barn