Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Ja men tvi för att känna sig som en valross

• Uddabus

O jag fick rätt mot mitt arbete idag... Dem har bråkat med mig i flera år o nu har jag varit tjänstledig o vlle komma tillbaka som dem sa att jag fick o sen ångrade dem sig igen...

Facket blev inkopplat ännu en gång o hade möte idag och jag fick rätt igen... Tjoohoo vad glad jag blir att jag ska få jobba igen...

Trodde att jag skulle gå arbetslös utan någon som helst sorts ersättning och så blev inte fallet... Fy vad skönt det känns fast jag har ont i fogar osv så är det faktiskt en lättnad att ha ett jobb...

• Uddabus

Jag smörjer mig med olivolja... Men det hjälper inte ändå...

Kanske får kolla lever värdet ändå...

Men har även läst att när man väntar just pojkar så kan man få klåda... Pga någonting som jag inte kommer på...

Allt o allt jag är bara lite deppig o nere just nu... Blir väl bättre snart

• Uddabus
    LillaGrynet skrev 2012-02-02 08:03:13 följande:
    Härligt att många mår ganska bra och ni som har foglossning from hell.. Stackars er!

Har funderat lite om jag får graviditetspenning beviljat vilket jag troligtvis får.. Hur funkar det med dagis då för min son? Någon som vet!? Har han rätt att behålla sin dagistid?! Gå på ordinarie schema?
    Nä jag tror att han har rätt till 15 timmar i veckan som alla barn har...
  • Uddabus

Här är en tröttis till... Ska gå o mysa ner mig i sängen o läsa roliga förlossningsberättelser... Skrattar högt här i min ensamhet :)

• Uddabus

Tagit hand om magsjuka barn i veckan i nu är det min tur.... Usch o fy för detta

• Uddabus

Ja jag har halsbränna nu... Men min mage fungerar inte alls just nu... Magsäcken är typ förstoppad o inget går vidare... Vågar inte äta något alls just nu

Svar på tråden Juni-barn