Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Ensortsmamma ta det inte så... Absolut inte så jag menade..

Jag är kanske lite ivrig eller vad man ska kalla det...

Jag har haft en bra dag bara o började redan 6 i morse att fixa en massa... Sen vid ett så kunde jag knappt gå... Därför jag vill ha det mesta klart bara...

Fortsätter det såhär o jag ska börja jobba igen den 16 feb så vet jag ju inte hur mycket jag kan bära ner från vinden osv :)

• Uddabus

Haha jo det sa sambon oxå lite smått irriterat.. Att han klarar nog att sätta ihop en spjälsäng... ;)

Men jag är ju sådär att när jag får ett ryck så möblerar jag om o fixar så min sambo blir alldeles matt haha

• Uddabus

O sen vill jag ju veta vad jag har osv för att om jag ska köpa nytt så tar jag lite i taget fram till bebis kommer :)

• Uddabus

O rygg bedövning är sjukt bra om man inte kan hantera smärtan... Finns säkert ännu mer som är bra... Lustgas är oxå bra..

• Uddabus

Hör har oxå varit sjukt kliande bröst.. Olja in o smörj med fult eller vad man nu använder...

Jag hade inte sagt något eftersom du jobbar osv... Det borde väl synas snart o om du inte vill säga något så är det upp till dig...

Frågar chefen däremot så ska man väl inte ljuga direkt..

Idag har jag haft en sjukt trötthetsdag... Får nästan panik på att inte ha gjort många knop idag...

• Uddabus

Åh va skoj med fler som har många barn i familjen... Detta är min tredje o min sambos fjärde... Alltså vi har fem barn o det gemensamma blir det sjätte barnet... :)

• Uddabus

Mina barn vägde ca 4 kg o var 50 resp 52 långa när dem kom ut så 50 kläderna växte dem snabbt ur...

Dem gick även upp ca500 i veckan första tiden... Så dem blev stora gossar fort...

• Uddabus

Ja "problemet" var att dem växte ur bilbarnstolen fort...

Trist när yngsta fick en jättefin akta graco osv men var för lång innan 4 månaders ålder ...

Svar på tråden Juni-barn