Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

Sweet life okej men du kan ta de på annat oxå eller bara själva röran hoppas du tål allt bara själv grät jag och kunde inte röra mig då de gjorde så ont. Bara ätit de själv några dagar och fortfarande förstoppad men mycket bättre iaf

• JennieJ

Herregud att de ska behöva vara sådan skillnad med sjukvården beroende var man bor! Riktigt irreterande! Okej allt kanske finns i mindre städer men kvalitén är så varierande och de är något som inte ska finnas under 2011 (enligt mig )

• JennieJ

Håller med essence en hel vetenskap när de gäller mat men viktigt att försöka leva så normalt som möjligt. Åh gullgrodan de lät inte fel

• JennieJ

Kajsa9001 låter inte fel själv har jag smällt i mig massa tacos och ska snart dra i mig chips och ett halvt kilo små godis som gubben handla hem till mig mina två andra barn är iväg i helgen så de blir lite Irene Hust film och sedan en skräckis hoppas alla får en mysig lördags kväll med familj och era växande magar

• JennieJ

Liljan o loppan ajdå hoppas verkligen att du hittar en lösning för de där måste verkligen vara svin jobbigt

• JennieJ

Lider med dig kan inte inte ens föreställa mig hur de känns att vara förstoppad alltid! Bra tankeställare man fick nu iaf att man ska ta vara på sin mage bättre!

Svar på tråden Juni-barn