Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

Angående kub testet? Får ni betala de själva? Här i lerums kommun får man de så länge man är 35 år och där efter blir man erbjuden de. Har valt att hoppa över detta test efter diskussion med bm.

• JennieJ

Millavanilla vad trevligt med en som bor i samma kommun som oxå är i nästan samma ålder och ska ha bebis samtidigt dok är man lite hemlig än så länge då man inte passerat den magiska 12 veckors sträcket men går snart in i vecka 9 alt 10 så snart kan man berätta för folket runt omkring får man fråga vart i lerums kommun du finns?

• JennieJ

Millavanilla bor oxå i floda typ vid tåget och är även jag i vecka 8 alt 9 känner inte allt för många då man bott här i 7 år!

• JennieJ

Fröken01 har även jag ultraljud på onsdag och samma känsla inom mig! Gjorde ett för 2 å en halv vecka sedan och då såg man inget så antingen att man var en vecka tidigare än vad man trodde eller ofrostig graviditet? Svar som sagt på onsdag!

• JennieJ

Fröken01 jag trodde jag skulle vara 6+3 då men då dom inget såg och hinnsäcken var bara 4 gånger 4 millimeter så var jag förhoppningsvis i vecka 5+3 istället? Denna gång på onsdag om jag ska gå på deras mätning så är jag 8+3 och då bör dom se om något inte är fel?

• JennieJ

Danica hoppas verkligen detta är tacksam för denna tråden där man kan dela tankar och även läsa andras känslor och tankar genom sin graviditet. Men dok måste jag säga att jag är mer nojjig denna graviditet än vad jag varit med mina två andra pga tråkigheter man läser och man känner efter extra mycket och oroar sig mer än vad man behöver göra. Absolut ingens fel då jag själv väljer att följa och läsa allt men hade kanske njutit lite mer om jag inte kände efter hela tiden? Som sagt enbart mitt egna fel att man är lite "beroende" att följa alla här inne är ändå tacksam att få läsa allas inlägg. Oj vad snurrigt de blev men är lite koko i huvudet pga trötthet så de blir inte bättre än så här!

• JennieJ

En till med massa massa flytningar och jag brukar aldrig ha de annars. Men nu är de trosskydd som gäller och den största nackdelen förutom att jag känner mig oren och de kliar så får jag panik ibland när de "rinner" till och jag får för mig de kan vara något annat än flytningar som kommer i trosan jobbigt jobbigt

• JennieJ

Efter att läst detta senaste inlägg om lätt å svårt spytt mår jag riktigt illa. Aldrig varit äckelmagad som nu!

• JennieJ

Hej hur mår ni alla? Själv känner jag mig tjock å svullen, stora finnar, rödsvullna ögon och håret är helt omöjligt att få någon ordning på.

Svar på tråden Juni-barn