Juni-barn
Mena jag hade mycket molvärk fram till vecka 6 (inte 7) och dom sista dagarna har de blivit mer igen. Men har kanske med att de växer lite mer nu antar jag?
Mena jag hade mycket molvärk fram till vecka 6 (inte 7) och dom sista dagarna har de blivit mer igen. Men har kanske med att de växer lite mer nu antar jag?
Är det någon av er som vet om det finns mycket mammakläder som tex vinterjacka osv i Ullared?
Lycka 4 det låter bra ditt för köpa julklappar i december och tänkte passa på handla mammakläder och framför allt jacka och byxor
Hej alla såg att ni prata om vagnar! Måste erkänna att vi har redan köpt vagn, tanke på att de är 365 dagars öppet köp så vågade vi . Kort om våran vagn! Jag var i Borås samma dag som jag plussade och på toan i sjukhuset fick jag första plusset
på väg hem från borås så hade man lite extra tid innan våran buss gick hem och såg att de låg en barnvagnsbutik vid bussstationen nyplussad var jag tvungen att gå in. La ögonen på våran vagn direkt och så stabil och underbar. Tog ett kort på den och skrev upp namnet. Och den heter "2 and me och modellen nuuk" väl hemma fira jag och mannen våran graviditet och jag kom på att jag sett denna vagn. Sökte på den för att visa min man och dom sålde den i gbg och vi åkte ditt ca 1 vecka efter och han gilla den oxå. Och kostat närmare 5000 så var den sänkt till halva priset. Så vi slog till. Butiken vi köpte den på var www.jollyroom.se Kan berätta att till mina andra två barn så köpte jag nya Brio kombivagnar till men då jag varit sjukskriven i 3 år efter ett överfall jag råka ut för hade vi inte råd att slänga 8000 kr på en vagn. Kan erkänna att jag varit emot billiga vagnar innan och blev förvånad hur stabil och bra våran vagn visa sig vara
så alltid lär man sig något nytt
En fråga? Hoppas någon vet, men har hört att man inte ska färga håret under en graviditet vet dok inte exakt varför? Men frågan är om de är lika skadligt att lägga i en toning? Börjar bli två färgad i huvudet och de är mindre snyggt så behovet är stort att göra något åt de.
Sweet life då väntar jag först på ditt resultat ha ha *skoja bara* hör oxå olika rättare sagt jag hör olika sätt de skulle vara skadligt! Behöver som sagt lägga i en ny chokladbrun då jag är ljusbrun i håret och blond i utväxten som är ca 1 dm långt nu
Hej alla! Nyss hemkommen från läkaren har fått en urininfektion som gått upp i kroppen och de värker i ryggen så nu gäller antibiotika som gäller här. Kul att se att ni börjat prata namn idag finns det en Izabelle och en Oliver här hemma och till bebisen är de än så länge nästan bestämt att de blir en Celine om de blir en flicka men om de blir en pojke så har vi för många fina namn som vi inte riktigt än känner oss hundra på och några exempel är Thor, casper och Noak men inget känns lika "okej" som då Celine känns men de är tur att de är så lång tid kvar
Åh så kul! Åter igen har min tarm gått sönder satte mig på toa och total förstoppad men tryckte och försökte kändes som jag pissa på mig dok med röva så reste mig och de rinner blod ner på låren och hela toasitsen så riktigt ordentligt. Väntar på min syster som ska passa barnen sedan in till akuten för dom ville jag skulle komma in direkt. Vad händer nu tro? Räckte de inte med urininfektion eller? Fredagsmys på akuten *jippi*
Hejsan alla! Sitter nu på en kudde i bilen på väg för att få lite kina mat i mig då jag är hungrig som ett djur efter 5 timmar på akuten. Känner mig våldtagen i baken snabbt var dom kom fram till. Dom gjorde avföringsprov som ska skickas för analys, även en undersökning där de bokstavligen kändes som att dom körde in hela näven i röva på mig. Men de dom nu kom fram till är att jag har en pricka i ändtarmen då min slemhinna var snustorr och jag har även hemorrojder både på insida å utsida av öppningen. Mediciner jag nu fick var scheriproct som är ett storpiller och xyloproct som är en salva som ska strykas på utsidan. Även första tiden nu efter rekommendera dom mig olika slags laxeringsmedel och att jag ska smörja in ändtarmsöppningen med olja eller liknade innan så jag inte var så torr. Dom ville oxå om jag inte blir bättre till nästa vecka genomförra en koloskopi och de innebär att gå in med slang i analen *aj aj aj* då de kan vara någon form av inflammation i tarmslemhinnan vilket hette enterkolit. Så nu jävlar har man hela apoteket hemma snart då man även idag fick veta att man har en urininfektion som gått upp mot njurarna
suck men men jag har ju en bebis i magen som växer så de är väl värt varje kramp antar jag även om jag nu bara vill lägga kudden över huvudet men innan dess äta då spyan står långt upp i halsen. Ha en underbar fredag alla gravida
pinkflower880 ja nu får de vara bra med allt. Längtar efter perioden som dom kallar spökperioden då alla symtom avtar. Men tyvärr börja denna graviditet som min sista jag hade med pojken då jag var jävligt sjuk och låg på sjukhus sista veckorna och då berodde de på att levern la av och jag fick gulsot bland annat.