Juni-barn
Grattis ni som fått! :)
Lycka till tre flickor låter ju verkligen som de är på riktigt! Åkte precis hem från bb så det behövs lite folk där.
Grattis ni som fått! :)
Lycka till tre flickor låter ju verkligen som de är på riktigt! Åkte precis hem från bb så det behövs lite folk där.
Ja det finns ledigt nu i alla fall så det är nog inga problem. Håller tummarna nu hoppas allt går bra! Kram.
Blev precis samma nu som med första v.38+3. Konstigt att det blev samma dag tycker jag kanske du får på bf nu då? Ingen aning hur det styr.. Tror bara det beror på när bebis är redo så det skulle säkert lika gärna kunna bli nu!
Ett tag sen jag skrev nu men läser tråden flitigt under varje amning haha. Igår var Elias redan en vecka. Vägde mig idag och har gått ner 6 sen förlossningen, 4 kvar.. Så här ska här ammas :)
Lycka till ni som är på g och grattis till de nya små guldklimparna!
Cataleya- hur gick det för dig på fl?
Vår stora kille är 1,5 nu och lillebror kom för snart 2 veckor sen. Tyckte det var sjukt jobbigt i början då jag hade dåligt samvete för att inte kunna ha honom i famnen och få all uppmärksamhet som han brukar. Känns som han blivit ledsen och trotsig över det. Han sover också dåligt just nu och kommer in till oss efter halva natten, vägrar somna ensam nu dessutom.. Elias är som tur är snäll och sover om nätterna förutom ett par gånger då han ska äta bara. Lite knepigt är det allt men det blir nog bättre med tiden!