Juni-barn
Lycka tul Lillsnurr låter onekligen som på riktigt och att du får träffa din bebis idag :) är det regelbundet ?
Lycka tul Lillsnurr låter onekligen som på riktigt och att du får träffa din bebis idag :) är det regelbundet ?
Håller tummarna för dig javisst!
Grattis Lillsnurr! Hoppas det gick bra!
Uddabus: håller tummarna för att bebis vill komma nu..
Åh jag kan inte se fotbollen.. Får panik när man får förhoppningar som bara rasar. Skit .. Hoppas det tittar ut nån mer bebis istället
Jag trodde också jag hade vattninga flytningar fast det bokstavligen rann längs benen från v.35 till v.38 när han föddes. Det sipprade ut mer på förlossningen när jag var öppen 10, men inga mängder.. I krystvärkarna brast ytterligare en hinna så måste varit en yttre som läckt innan. Därför nu i efterhand har jag förstått att jag måste läckt vatten innan! Fick aldrig komma på kontroll för det. Så man vet aldrig!
Lucian- nämen oj vad otäckt!! Hoppas ni mår bra nu och stort grattis till lillkillen!
Grattis pluttan till tösen!
Grattis!
Jätte grattis Uddabus , stor kille
Haha jag dör av att läsa era fina citat
Grattis till de senaste tillskotten! Inte länge kvar på juni nu
Vad jobbigt bumman! När man ställt in sig på att föda vanligt. Håller tummarna för att den mognar!
Grattis emersson!!
Stort grattis!!
Egentligen har jag sagt att 2 är lagom och så känns det nu, men det är ju sån himla mysig upplevelse så man ska aldrig säga aldrig, är bara 21 så det finns ju tid för en sladdis många år framåt. Men det får vi se då Men när han hade huvudet i öppningen denna gången länge så tänkte jag bara aj aj fan aldrig mer nu. Haha..