Juni-barn
Åh vad mycket läskiga saker det har hänt här! Hoppas det går bra för er och att bebisarna stannar där dom ska ett tag till!
Åh vad mycket läskiga saker det har hänt här! Hoppas det går bra för er och att bebisarna stannar där dom ska ett tag till!
Suck, somnade vid tvåtiden inatt, vaknade kvart över fem... Det kommer att bli en lång dag...
Ååå vad jag är trött på att inte kunna sova!!!!
Puh, lyckades få en timmes sömn till nu på morgonen så nu känner jag mig lite mindre uppgiven. Men det blir en lugn dag idag. Snälla bebis kan du vända på dig så det iaf blir liiite bekvämare att vara jag?
Ni som har så många barn redan (tillsammans blir det ju en del
) vad är bäst när det kommer till nappar? Silikon eller latex?
Jag har mammaleggins eller mammamjukisar nästan hela tiden. Har några snygga par jeans också men tycker att allt som inte är mjukt är obekvämt nuförtiden :-/
Idag har jag köpt en amningsbehå på Lindex. Jättesnygg svart som var väldigt stabil. Tycker att många ser så sladdriga ut och knappt håller upp nåt men den har var riktigt rejäl. Fanns tyvärr inte i större än D-kupa men till min förtjusning så var den väldigt stor i storleken!
Passade även på att ta en sväng inom Apoteket och köpte bindor att ha när man kommer hem och en massa försvarets hudsalva att ha i bb-väskan.
Tänkte på en sak, om man ska ha ett litet hemapotek med grejer främst till bebisen, vad bör man ha då?
Vi har inte kommit på ett enda namn som vi gillar. Vi har ett andranamn klart, det blir ett andranamn efter min pappa men man måste ju ha ett förnamn också! Huuu vad svårt...