Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Jättemycket Grattis Baby1112: Haha på vår bröllopsnatt så ville jag bara sova medan min man bara ville öppna presenter (vi gjorde inte det på festen) det blev en lååång dag med en rejäl fest som avslutning så inget i hela världen hade kunnat hålla mig vaken.

• RocketQueen

PIO; åååå jättemycket grattis! Jag blir alldeles rörd! Tänk vad häftigt att hon är här nu!

Och nu har det kommit tre stycken bebisar i vår tråd redan! (Med Agnes tvillingar) om bara några veckor kommer antagligen att ramla in bebisar hela tiden!

• RocketQueen
    PIO skrev 2012-04-22 22:48:36 följande:
    Tack så jätte mycket för alla gratulationer. En liten Freja blev det :) vi visste ju att vi väntade en flicka men vi hade namnen noomi och noelle men hon är helt klart en Freja. Hon mår så bra :) hon andas helt själv o utan syrgas. Känns såå bra att hon mår bra. Men ja säger bara fy fan för eftervärkar. Hahaha de hade ja verkligen inte räknat med. Ne nu ska ja sova, blev ju inge sömn inatt. Hihi
    Vad roligt att höra att allt är bra, hoppas du fortsätter uppdatera oss
  • RocketQueen
    NinnaBus skrev 2012-04-23 19:11:10 följande:

Meeeeen vad det ska mola nedtill i ryggen idag då...
    Småöm i nederdelen av magen med... 
    En massa småsammandragningar är ju också jättekul (inte).
    Suck... 
    Och bebisen verkar ha fått för sig att sparka på mina inälvor och anstränger sig för att få ut foten genom min navel. Knör och bråkar och det gör sååå ont.  
    Soffläge idag och hoppas på att det känns bättre imorgon...   

Har också haft en sån dag idag... Typ som mensvärk i nedre delen av magen och  ryggen. Och jag börjar undra om inte det är så att bebisen försöker ta sig ut antingen genom naveln eller  upp genom halsen.

Nu har jag dock packat ner mig själv i soffan med kuddar, torkad frukt och en Alvedon och det känns faktiskt lite bättre nu. Alvedonen hjälpte rejält. Och snart är det en ny dag!
  • RocketQueen

Jag bor också i Stockholm, i Tullinge

Nu blir det bm-besök för mig, ska bli spännande att som bebisen har lagt sig rätt ännu, med tanke på hur det har känts i bäckenet senaste tiden så tror jag det...

• RocketQueen

Nu verkar det som lillen äntligen lagt sig åt rätt håll. Han har ju envisats med att ligga tvärsöver magen hela tiden men nu låg huvudet neråt. Inte fixerad än men åt rätt håll iaf. V.35 imorgon

Jag har fått lite bristningar, inte mycket men några som kommit runt mitt blindtarmsärr och några runt ärret där navelpiercingen har suttit. Jag trodde att det skulle störa mig massor men jag är faktiskt helt oberörd... Ibland överraskar man sig själv!

Svar på tråden Juni-barn