Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Jag fick ett sug efter lussekatter så jag har just bakat en mega sats =)

• lycka 4
    zenoble skrev 2011-11-09 15:52:51 följande:
    det gjorde jag med i helgen, kunde inte låta bli ;)
    =)
  • lycka 4

Jag har ju tre barn sedan mitt tidigare förhållande och vi fick barn rätt tidigt . Han tog aldrig på min mage eller njöt av bebis tiden utan det va jag som skaffade mina tre barn själv egentligen. Så denna gång med min underbara kärlek känns helt fantastisk. Han är lika glad pratar å planerar å längtar på samma sätt som gör jag därför njuuuter jag som attan denna sista graviditet =)

• lycka 4

Min du !! Måste vara jätte jobbigt men ni måste hitta en väg att pratA med varandra för det funkar inte å ha det som ni har det! Han kan ju inte köra sitt race utan måste ta sig i kragen

• lycka 4

Ja ok han kanske behöver lite egen tid men han måste ju förstå att det är väldigt på frestande för dig att inte få ventilera !!

• lycka 4

Men det kanske är dags att lämna ex bakom sig å leva i det han har? Jag tror dock att han bara säger som han gör för att han är upprörd! Det kommer bli bra ska du se

• lycka 4

Dancia va skönt att höra från dig ! Har undrat så hur det gått ja det låter ju uppenbarligen som en liten propp. Hoppas ni får svaren snart

• lycka 4

JA det växer så att det knakar:) min molvärk har kommit mer å mer nu.

• lycka 4

Japp jag shoppade loss när jag va där :) dom hade en jätte snygg mamma jacka som jag ångrar att jag inte köpte

• lycka 4

Dom hade 3 olika färger på velor byxor, å tajts. Saknade dock kjolar

Svar på tråden Juni-barn