Juni-barn
Godmorgon !!! Jag saknar att dricka kaffe på morgonen :( jag älskar verkligen kaffe juh .
Godmorgon !!! Jag saknar att dricka kaffe på morgonen :( jag älskar verkligen kaffe juh .
Idag kom första första spyan fy !!! Känner mig helt väck å orkes lös ! Stackars mina troll
Hej tjejer!! Har inte skrivit på ett tag då mitt illamående äter upp mig :( mår illa konstant , kan inte sova på nätterna för att jag mår så jävla illa usch
Hej tjejer!! Kommer ni äns ihåg mig ? Jag har varit helt orkeslös å inte orkat med mycke alls , går in i vecka 12 i helgen å känner mig lite bättre . Va på inskrivning förra veckan där dom skickade mitt urin på odling. Hur mår ni?
Dancia , jag har haft väldiga besvär av fogarna alla mina tre grav å blitt sjukskriven tidigt och hoppas att det ska bli bättre denna gång. I min sista grav vart jag sjukskriven från vecka 13 pga mina sammandragningar som senare visade sug vara gbs, känner av sammandragningar redan å hoppas verkligen jag slipper gbs denna gång
Godmorgon ! Här är sexet också på topp, får dock sammandragningar efter . Jag gjorde mig av m det mesta efter min trea då jag inte ville ha fler barn . Vi köpte en hel del när vi va på gekås :)
Vi ska på tidsbestämmande ul nästa fredag längtar. Hur ska ni andra göra? Ska ni ta reda på könet innan ? Jag är kluven denna gång med mitt första barn kollade jag inte med grabbarna kollade jag
Jag gick upp 30 kg m första ca 20 med dom andra två , satsar också på Max 15 denna gång. Jag tror vi kollar här m ju mer jag tänker på det :)
Så i helgen kände jag av fogarna suck!! Hela blygdbenet är som ett stort blåmärke :(
Mammaemma !! Byt barnmorska det har man absolut rätt till , borde inte din grav räknas som en risk grav så du får gå på spec mödravård ?