Juni-barn
Tack snälla ni! Känns mycket bättre idag o sambon tänkte nog till lite under kvällen igår och bad om ursäkt.
Tack snälla ni! Känns mycket bättre idag o sambon tänkte nog till lite under kvällen igår och bad om ursäkt.
Vi väntar en liten tjej som nog blir en Alice. Innan vi visste att det var en tjej diskuterade vi olika killnamn, kom bara överens om Ivar. Olle är ett namn som jag verkligen tycker om men även om vi senare får en pojk blir det nog ingen Olle, sambon tycker inte om namnet.
Ja, vad mysigt med en bebis! Blir spännande att se vilka namn den lilla prinsessan får :)
Vad tråkigt med så många som har hemska svärmödrar :( Jag har världens bästa svärmor som ställer upp i alla lägen. Hon ringde precis för att kolla hur jag mådde (ligger hemma i influensan), vi pratade nästan en timme. Min mamma är likadan så vi har tur i vår familj.
Det erbjudandet ska jag också nappa på! Men såg också att det börjar gälla imon. Ska ha min feberfria dag hemma imon så jag måste nog helt enkelt åka in till Kalmar kl 10 imon så att det verkligen finns =)
Tack för tipset!
Yes! Jag lyckades köpa mej en spjälsäng idag =) Men jag kan säga att dom gick åt väldigt snabbt. Jag var nr 2 att ta en och de rök snabbt bakom mej. Såg roligt ut när vi var tre gravida kvinnor som gående mot kassorna med samma sak på vagnen haha! Tack för tipset Dancia!
Hur gulligt var det inte med en liten prinsessa Estelle? Jag är jätteglad att hon inte valde Alice, det är ju vårt förstaval och hade inte varit så roligt om hon hade fått heta det först....vilket i-landsproblem ;)