Inlägg från: MarieG81 |Visa alla inlägg
  • MarieG81

Juni-barn

Kl är 10 o jag är helt trött! Dels har jag legat hemma med influensan hela veckan o så råkar jag vara gravid....ibland tror jag att min sambo glömmer det. Vi ska ha visning på huset i dag o fixar o städar för fullt o han hittar bara fler saker att göra. Så nu sa jag att jag var tvungen att sätta mej ner, då bara fick jag en suck. Ska bli så jävla skönt när huset är sålt. Att det skulle va så mycket jobb med att sälja ett hus ;) Längtar till mitt nya fina hus :)

• MarieG81

Igår kände sambon sin första spark, härligt!

• MarieG81

Hemmamorsan: Jag köpte en jättefin filt på Hemtex, 149 kr.

• MarieG81

Bra att så många tipsar om vad ni ska ha med i väskan till förlossningen!

Imon ska vi på föräldragrupp för första gången, ska bli kul :)

• MarieG81

Första träffen med föräldragruppen idag o det var jättetrevligt. Vi var en grupp på 7 par o alla verkade helt normala ;) Kändes som att det kan vara en grupp man kan fortsätta träffa sen även efter barnet har kommit.
    Tog även en del prover o allt så bra ut.

Nu ska jag vila, är helt slut!

• MarieG81

Jag vill amma fullt första halvåret i allafall, så får jag väl se hur det blir efter.

• MarieG81

Surfinbird: Jag har köpt gravidstrumpbyxor på Åhléns. Finns även mammakläder på polarn o pyret, annars är det nätet som gäller :)

• MarieG81

Vet inte om åhléns säljer mammatrosor. Jag köper mina på hm.

• MarieG81

Har haft cykeln i källaren sen jag flyttade till min sambo i oktober men idag åkte den fram. Åh, det var sååå härligt att få cykla igen o så är det fint väder :)

• MarieG81

Grattis till tvillingtjejerna! Håller tummarna för att allt går bra!

Svar på tråden Juni-barn