Juni-barn
Jag hade så för ett par veckor sen Ensortsmamma. Det var "bara" migrän. Brukar heller aldrig ha migrän som blir så. Men är du orolig ska du så klart åka in och kolla upp det..
Jag hade så för ett par veckor sen Ensortsmamma. Det var "bara" migrän. Brukar heller aldrig ha migrän som blir så. Men är du orolig ska du så klart åka in och kolla upp det..
Stort grattis JennieJ !!
Vår dotter är ju 1,5 år nu. Vi har skaffat en syskonvagn, britax b-dual som går att använda även som enkelvagn. Dotter åker i den redan nu. Har även kvar en paraplysulky om det skulle vara så att man vill ha en mindre vagn om man bara kör ett barn. Vi har ju hund och är ute och går mycket så bara en vanlig vagn skulle nog inte funka för oss. Sen är det smidigt med denna vagn då den är lika smal som en vanlig vagn, bra när vi bor i stan kommer in i alla affärer och får lätt plats på bussar osv.
Hade massa onda värkar nyss , trodde på riktigt att det var på g. Kunde liksom inte sitta ner i värkarna. Men nu har de avtagit. Får se om de dyker upp sen igen.. Hatar när kroppen bara luras..:(
Fyrklöver 81 nej förvärkar verkar inte betyda ett skit som omförderska tydligen.. Hade massa i går men som avtog i natt :( när ska liten bestämma sig för att komma? Vecka 40 i morgon :)
Jaja nån gång och på något sätt kommer h*n ju ut det är ju en sak som är helt säkert :)
Skönt att ni mår bra/bättre JennieJ
Hoppas att du snart eller redan nu sniffar bebis pojkarnasmamma85..
Stort grattis till flickan Elvis mamma
:) härligt att hon är pigg och glad !
Hur går det för dig Lucian Ceasar? Kanske även du fått din lilla bebis nu??
Går i dag in i vecka 40. Hoppas på att lilla bebis vill ge sig till känna att h*n är på väg ut i dag/natt , då sambon kom hem i går kväll men åker i eftermiddag igen. Får jag värkar under dagen så stannar han så klart kvar, så hoppas:)
Vi ska i alla fall ner på stan sen och köpa lite skor till mig, sambon och dottern. Sen blir det nog att köpa nåt nytt klädesplagg till bebis som vi inte hunnit gjort ännu. Hoppas att den lilla utflykten kan sätta fart på bebis i magen:)
Lycka till allesammans! Hoppas att det snart dyker upp fler nya bebisar i tråden :)