Juni-barn
Stort grattis pojkarnas mamma 85! ÄNTLIGEN!!
Stort grattis pojkarnas mamma 85! ÄNTLIGEN!!
Grattis lilla Grynet!
Jag är ju gräsänka ensam med min dotter på 1,5 år. Bor just nu hos mina föräldrar då mamma ska följa med på förlossningen (sambon kommer så fort han kan) och pappa ska vara barnvakt till dottern när det är dax. Försöker leva som vanligt, är ju fortfarande mammaledig med dottern. Men leker o underhåller henne om dagarna , har en stor bra lekplats nära mamma och pappa så behöver ju ej gå så långt men försöker i alla fall gå ut och röra på mig ett par timmar/dag. Annars skulle jag nog dö av tristress.
Mår faktiskt riktigt bra men det trycker verkligen på och har mycket förverkar osv som luras hela tiden :( BF på söndag. Tycker liten kan bestämma sig för att möta världen snart så min sambo får vara hemma över midsommar :) något han inte varit på flera år..
Har inte heller fått en ända bristning varken denna grav (gått upp 13kg) eller förra grav (gick upp 18kg då) så jag är nöjd :D
Har dock fått ett åderbrock i ljumsken men det stör jag mig inte så mycket på, ingen mer än jag och sambon som ska vara där och glo :)
Jätte söt cataleya!! Vill oxå ha min bebis hos mig.. Tur jag har min dotter att gosa med!! Hur ska man kunna älska bebis lika mycket som henne??? Det är ett stort orosmoln hos mig :/ kanske vanligt att gå i de tankarna med barn nr 2??
Lycka4 : mitt gjorde ont i början. Då kunde jag inte ens stå på benet :( så sökte för det, de trodde då jag fått en blodpropp eftersom jag hade så ont. Fick göra ul på hela benet, men ingen propp som tur var:D fick en salva som jag smörjde med ett tag då gick det onda över :)
Magsjuka kan göra så man får förvärkar/starta förlossningen.
Jag vill oxå ha värkar NU!!
Spännande Pluttan, då har du snart din bebis hos dig..
Börjar kännas här som bebis inte kommer komma ut förrens h*n är myndig typ.. Inte ens på bf än som är på söndag men känns ändå som man går på övertid :(
Hoppas du får din bebis snart Ensortsmamma , lycka till!