Juni-barn
Själv har jag inte packat den iaf...blir lite stressad över den..
Vi har packat allt i samma. Eller jag har packat allt i samma. Men mannen har fått en noggrann genomgång om vad som finns i den så jag är inte nervös
Nu har jag precis tryckt i mig en stor tallrik med färska jordgubbar och vispgrädde. herregud så gott det var, jag tänker helt enkelt bara bestämma att sommaren är här nu
Idag har jag fått en ny erfarenhet. Det känns nästan som kramper fast i ljumskarna. Har aldrig känt något liknande innan. Och när det kommer så strålar det ut i låren. Rejält ont gör det också... Kommer helt utan förvarning och försvinner efter en liten stund igen. Har hänt ett par gånger nu ikväll. Nån som varit med om nåt liknande? Tänker att det kanske är bebisen som håller på och fixerat sig och trycker på nån nerv eller nåt kanske?
Lina: Åh din stackare! Jag hade en sån dag igår, gick och lade mig jättetidigt för tårarna bara rann hela kvällen. Idag har det varit en lite bättredag iaf men f-n vad färdig jag är med det här nu...
Dancia: Skönt att höra att man inte är ensam. Nu när det är så nära så letar man ju efter alla möjliga tecken att det skulle vara nåt på gång samtidigt som man nästan blir mer och mer orolig ju närmre man kommer. Ska till bm imorgon så jag tänkte fråga då också.
Ja mig plockade ni minsann bort, jag tycker ändå att jag är rätt aktiv?
Hemma efter ett långt besök hos bm med både vanlig koll och föräldragrupp. Lillkillen har äntligen lagt sig rätt och dessutom fixerat sig. Han har varit väldigt envis med sitt tvärläge men nu verkar han ha gett upp Så det är inte konstigt att jag har känt ett sånt tryck neråt de senaste dagarna och det var tydligen fixeringen som orsakar min kramp i ljumskarna också trodde hon. Idag har även varit en dag full med tårar och hormoner, men lite annorlunda faktiskt. Hoppade på fel tåg när jag skulle hem vilket kostade mig en halvtimme i resväg, det tog jag med ro, däremot blev jag alldeles stolt och ville gråta när lillen sparkade och hade sig efter barnmorskan när hon skulle lyssna på hjärtat. Det är som att man är en helt ny människa från dag till dag liksom... Haha ska bli skönt att få tillbaka sin hjärna igen minst sagt
Men idag är jag på alldeles gott humör, jag har ju varit ute och rört på mig! Och träffat folk! Lämnat huset! Helt underbart, kommer antagligen att få betala för det i smärta sen, men det tar vi då, idag är jag glad