Juni-barn
Ja för min lilleman vill tydligen inte ut alls... Var bland dem första som skulle föda men blir väl bland dem sista som får...
Ja för min lilleman vill tydligen inte ut alls... Var bland dem första som skulle föda men blir väl bland dem sista som får...
Vet inte... Det beror på hur han har det där inne...
Bb på fredag om inget hänt...
Ja vi får väl se... Om inte annat får vi hoppas att han kommer självmant innan dess...
Här är jag idag igen... 11 dagar över tiden... Tjooohoo :S
Sambon tror att det blir ikväll när fotbollen är igång haha
Hade ju varit lite roligt om han tror rätt men inre speciellt mycket som indikerar på det direkt...
Hade någon mensvärk i natt o har redan varit på toa o gjort nr 2 ett par gånger men det är nog bara lur igen..
Lycka 4: sådär har jag haft länge nu... Känns som om en hel hand ska komma ut först...
O speciellt vid denna tiden... När han är igång som värst... Jag måste ha väldigt sega fosterhinnor... Som han sparkar o boxar osv borde vattnet gått för länge sedan
12 dagar över nu...
På fredag ska jag till bb
Just nu mår jag väl okej... Ont när han sparkar o boxar, i fogarna på kvällen o natten... Börjar visserligen känna mig stel.
Vätska i hela kroppen, rastlös men trött...
12 dagar är rätt mycket faktiskt o ja det är tredje. Jag som trodde han skulle komma tidigare... Aja nu kan han vänta till imorgon eftermiddag att sätta igång iaf... Lilleman har skolavslutning...
Känner att jag lägger på mig en massa nu.. Har varit så glad att jag kunnat ha mina vanliga kläder rätt länge osv men nu har jag knappt någonting längre... Men men...
Åhhh jag vill oxå ha min nu... Inte för att vara elak nu men jag har nog inte fått en enda bristning fast jag har gått upp 17-18 kg...