Juni-barn
Stort grattis till din pojke!
Nu är det väl inte så många kvar i denna tråden o jag skulle vara bland dem första att få...
Jag är inte bitter ;)
Nä men är rätt trött på detta nu
Stort grattis till din pojke!
Nu är det väl inte så många kvar i denna tråden o jag skulle vara bland dem första att få...
Jag är inte bitter ;)
Nä men är rätt trött på detta nu
Jag har nu ringt in till två olika förlossningar eftersom jag är rädd att bebis är stor plus att det ska inträffa något hemskt...
Så nu ska jag in igen på koll... Hinnsvepning osv ...
Att man ska behöva gråta o bryta ihop för att dem ska lyssna
Nu är jag hemma o väntar igen. Gjorde Ctg o visst har jag sammandragningar men någon större nytta har dem inte gjort...
Dem kommer med 3-5 min emellan, håller i sig 1-1,5 min o upp till 80 på mätare men det var inget viktigt typ...
Bebis var igång o var aktiv så det var oxå bra.
Gjorde en hinnsvepning till o nu börjar sammandragningarna kännas lite mer.
Bm trodde att du skulle sätta igång inatt... Att det inte var helt omöjligt liksom....
Bm kände o klämde på bebis o hon tyckte inte att han kändes extremt stor... Typ 4-4,5 kg om hon in kan känna det på det viset vill säga...
Ska in imorgon igen 10,30
Så lugnade dem sig igen... Vad är detta... Nu våldtar jag snart sambo för att sätta igång det...
Han är inte med på noterna kan jag ju säga...
Rocket: vet precis vad du menar... Har oxå fram till torsdag på mig...
Får se vad dem gör imorgon. Hinnsvepning, hinnbräckning kanske...
Ja fast jag ska in imorgon oxå
Nä här är lugnare än lugnast... Ska in nu på förmiddagen igen... Dem får nog ta hinnorna idag
Är inne nu o vi tar nog hinnorna idag... Känns dö läskigt men vad hjälper det att vänta två dagar?
Hinnorna tagna.... Värkarna börjar kännas mer iaf... Men inte så jag behöver andas ännu...
15.50 togs dem...