Juni-barn
Ryggen har varit något bättre idag skönt nog och inte lika mycket sammandragningar heller. Gott det...
Sambon fick bra besked på jobbet, förlängt en månad. Så nu har han i alla fall jobb till 1:a juni. Skönt med tanke på ekonomin. Kan bli lite problem med att få tag i han bara om förlossningen skulle börja medan han jobbar. Men det löser sig alltid på något sätt. Han har nära hem i alla fall... Men sen tar det ju en timme (minst) till BB och så ska vi göra av barnen någonstans också... Vart beror på när det startar... Har en kompis som lovat hjälpa oss ifall lillsyrran jobbar... Mina föräldrar bor 3½ timme bort så de behöver ju en stund på sig för att komma hit och passa barnen...
Ska nog ta tag i det där med att packa BB väskan snart också... Har införskaffat det som jag behöver ha med där i så det är ju bara att få tummen ur och packa väskan också...
Äldsta sonen ska ha barnkalas på lördag. Han har bjudit några kompisar och så ska vi vara i bowlinghallen. Orkade inte ha kalas hemma och slår man ut det på vad det kostar med att hyra annan lokal och fixa fika så gick det nästan på ett ut med bowlingen. Och då fixar de allt där...
Men det är ju bara en som svarat på om de kan komma eller inte...
Skrev i inbjudan att vi behövde ha svar senast idag på om de kan komma eller inte. Men när folk inte hör av sig ändå så vet man ju inte om de kommer eller inte... Och jag behöver ringa bowlingen imorgon eller senast på torsdag och tala om hur många barn det blir. Störande... Ja, ja, dagen är ju inte slut än...