Juni-barn
PojkarnasMamma85 skrev 2012-04-20 11:07:59 följande:
Både jag och min man vägde mellan 3600-3800g när vi föddes men vår son vägde 4270g...hoppas denna lilla plutt inte blir lika stor!
Haha jag hoppas min BM har rätt =)
PIO skrev 2012-04-20 11:21:07 följande:
Hej på er brudar. Inatt tog de bort droppet ja hade för att stoppa värkarna. Så sätter de igång ordentligt snart så kommer de inte försöka stoppa. Har ju haft värkar trots droppet. Men nu har de varit lugnt ett tag. Så vi får se hur det här utvecklas
Håller verkligen båda tummarna för att bebisen stannar iaf någon dag till ... =) Håll oss informerade =)
Tre Flickor skrev 2012-04-20 11:14:15 följande:
Gick in i vecka 35 igår och har idag 40 dagar till BF. BM tror att även denna bebis kommer att komma tidigare och jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Den senaste veckan har jag haft hemska förvärkar nätterna igenom vilket har resulterat i någon enstaka timmes sömn per dygn. Bebiskläderna är i vart fall tvättade, spjälsängen monterad och det viktigaste inhandlat. Idag ska jag skriva i mina önskemål i förlossningsplanen och börja fundera på vad BB väskan ska innehålla. Har ni börjat med några förberedelser ännu?
Jag har tvättat alla kläder iaf ... spjälsängen e på plats. Ska bara bäddas. Allt är inhandlat inkl. lite blöjor. Har köpt både Libero och Pampers så får man prova sig fram innan man köper mer. Förlossningsbrevet är klart, ska bara skrivas ut.
Har bestämt mig för att om två veckor ska jag börja packa BB väskan ... är då i v 35/36. Har dock INGEN aning om vad jag ska packa men det får man väl googla sig till senare ... Dextro iaf =) och coca cola.