Juni-barn

Det jag vill säga är att även den bästa killen kan få kalla fötter, och tyvärr inser de ofta inte vad de har förrän de förlorat det...
Berättade för syrran igår att jag är gravid...som väntat tyckte hon det var jättejobbigt att höra och blev ledsen Men jag var ju tvungen o berätta...v12+0 nu o kändes som att jag inte kunde vänta längre för då hade hon ju bara fått höra det från någon annan istället...
Känner mig så taskig när hon har det så tufft och försöker och försöker men det vill sig inte. O så kommer lillasyster och får 3 barn "lätt" (allt annat än lätta graviditeter men har iaf blivit gravid rätt fort).
Vet inte vad jag ska säga till henne...känns som vi glider mer o mer ifrån varandra...vi har aldrig stått varandra särskilt nära men nu känns det som att vi blir mer o mer främlingar...det är så trist.
alltså...jag är i v.12+3 idag men har inte fått tid för inskrivning förrän den 6 december...då kommer jag ju vara i v.14+2. Är inte det lite sent för en inskrivning??
Mår förjävligt, illamåendet o kräkningarna är hemskt, känner mig yr och energilös och magen strular jättemycket...inte så kul o sitta i skolan o må så här Vet inte hur jag ska klara av skolan...känns som det kommer gå åt helvete alltihop. Ligger efter massor nu efter 9 dagar hemma med vattkoppe-sjuka barn o nu har jag fått vara hemma för jag kräkts så mycket.
v.13+1 idag. Var på kalas igår o plötsligt klappar min faster mig på magen med ett sånt där leende så man vet precis vad hon ville säga med den klappen...sen vände hon sig till mannen o sa "grattis". Jag tycker inte jag fått så värst synlig gravidmage, men hon såg det direkt!! De lär väl börja tissla o tassla i skolan nu snart då, men tänkte låta dom hålla på o skvallra o undra tills någon vågar fråga