Juni-barn
Jag har ända sedan halv fem haft (jag vet inte vad jag ska kalla de) förvärkar(??). Kommer kanske 3-4 varje timme. Känns men gör inte jätteont. Vad tror ni? Kan det kanske hända något äntligen?
Jag har ända sedan halv fem haft (jag vet inte vad jag ska kalla de) förvärkar(??). Kommer kanske 3-4 varje timme. Känns men gör inte jätteont. Vad tror ni? Kan det kanske hända något äntligen?
Havsjungfrun - GRATTIS till pojken
. Hoppas ni mår ok nu!
Här känner jag typ inget längre.
Jag ska in på överburenhetskontroll på onsdag och då ska de kolla fostervattensmängd, flödet i navelsträngen och storleken på bebisen. Jag läste också som Emersson skriver att moderkakan blir sämre och sämre med tiden så om flödet inte är bra ska nog inte bebisen vara kvar.
Uddabus - Hoppas, håller tummarna för dig!
Ska till bm idag, men hon var fortfarande sjuk så jag får träffa den andra barnmorskan som jag aldrig träffat. Känns sådär eftersom det verkligen är sista inplanerade besöket, men men är man sjuk så är man. Trodde ju förut att slemproppen lossnat, men jag vet inte om det var den MEN nu kan jag säga att den iaf lossnade imorse. Såg ut som typ när man har ägglossning.
Sweetlife - håller tummarna att allt är bra!
Lucian - men oj vad hemskt! Skönt att ni verkar må bra nu iaf! Grattis till lillen
Uddabus - usch säger jag om att man måste bryta ihop! Nu hoppas jag att du har din bebis i din famn snart!
Sista bm besöket för mig idag
V 42 41+1
Blodtryck 120/80
Hjärtslag 140
Sf-mått 37
Huvud: fixerat, långt ner!
Nu blir det kontroll på spec.mvc på onsdag och planering för framtiden...
Bf+10 så jag hoppas ni håller på mig också!
Idag är jag riktigt nere. Sovit dåligt, ont i fogarna, tungt när jag går, tungt psykiskt och såå nära till tårarna hela tiden. Idag blir det sängen hela dagen lång och vänta på kontrollen imorgon, dock utan förhoppningar om igångsättning.
Lenis - lycka till.
HeavyD - jag vilar mest eller försöker boka in luncher med kompisar. Då behöver man bara sitta still iaf.
Emma - det blir sjukt tråkigt efter ett tag. Just nu orkar jag bara typ titta på värdelösa tv-program.
Pluttan -Grattis till flickan. Hoppas allt gick bra!
Emma - inte för att det är någon tröst kanske men efter bf+7 tyckte jag folk började tjata mindre, men man vill såklart ha ut bebisen före!
Uddabus - lycka till med allt!
Jag har varit hos en kompis mamma här på kvällen och fått zonterapi som sägs starta förlossningen, det visar sig om det är så eller inte. Känns bra att göra nånting iaf! För min kompis startade det inom två dygn iaf så vi hoppas. Imorrn