Juni-barn
Jag är nog en typisk gravidtyp:) ÄLSKAR och vara gravid Idag har jag bokat in KönsUL i Gbg 27 feb.. Läääängtar! Var där när jag väntade pojken också
Jag är nog en typisk gravidtyp:) ÄLSKAR och vara gravid Idag har jag bokat in KönsUL i Gbg 27 feb.. Läääängtar! Var där när jag väntade pojken också
Hjälp.. Va jag längtar hem nu.. Slutar om en timme.. Jobbat natt 19-07.. Min 5:e natt på 7 dagar.. Ska
Bli skönt med ledighet tills på Tisdag innan jag går på 3 nätter igen.. Får verkligen kämpa mig igenom varje pass Hoppas ni alla sovit gott annars
Danica: vad är dykmetoden eller va du skrev?:-P
Jag blev igångsatt och har bara positiva minnen av förlossningen.. Fick epidural och lustgas.. Allt gick smidigt och fick sy några stygn bara.. Har inte haft några problem efter.. En kille på 54cm o 4200g så var ju en rejäl rackare
Köpte det setet också "Born 2012" i rosa.. Tyckte det var så fint Vet ju inte vad vi får så ren chansning på tjej
Men 27 feb vet jag helt säkert ska bli så kul i göra könsUL
å skulle det va en pojk så får jag hoppas att nån annan får en tjej i år som kan få det
Är så jäkla förebannad... Bor i ett hyreshus(bostadsrätt) och jag har lånat en vagn av min syster som jag haft nere i källaren och den har inte används på ett tag då min son är snart 5 år. Hade den i ett annat förråd innan men ställde den i cykelrummet för ca 1 mån sen för min syster skulle hämta den och där står även andra vagnar.. Igår när jag går ner för att hämta den så finns den inte där... Någon har snott den! Va jag inte gjort eller tänkt på är att förankra vagnen eller låsa fast den på nått vis. Har aldrig i hela mitt liv varit med om det eller hört någon som gör det.. Men kikade på dem andra vagnarna igår o dem var låsta o fastsatta i ett rör i väggen.. Inte fan tror man att ens grannar snor av en eftersom man måste ha nyckel för att komma in i alla utrymmen i källaren.. Är så ledsen eftersom vagnen inte är min dessutom
Ska man alltså behöva låsa fast sin barnvagn?!
Vagnen jag hade var en cresent compact.. I huset jag bor är det nästan bara äldre och en familj med småbarn.. Bor några få yngre par också. Men brukar ni alla låsa fast era vagnar?! Börjar ju fundera på om det är ett måste nuförtiden.. Aldrig hört nåt liknande och inte husvärden i vårt hus heller.. Han har bott där i 50 år typ
Ja det är en riktig pojktråd det här Ska bli spännande o se på Köns-UL i slutet på feb vad vi väntar.. Killen tror tjej å jag pojk
Hänger inte heller med på vilka alla är här inne nu efter namnbyten.. Var förvirrad redan innan men nu är jag mer än någonsin;)
Är så ledsen ringde försäkringsbolaget idag ang vagnen som jag blivit bestulen på i cykelrummet.. Hade åkpåse, filt, fårskinn liggandes i den.. Men det enda jag får är ersättning för vagnen vilket blir självrisk + avdrag för ålder på vagnen.. Vilket innebär att jag inte kommer få ut ett skit! 1500 kr + avdrag för ålder.. Vagnen är inköpt 2009 å kosta 2300.. Tydligen spelar det ingen roll om di blir av med vagnen i trappuppgången eller i ett låst cykelrum så länge fler än du har nyckel till utrymmet Så fick rådet att ta med mig vagnen upp i lägenheten i fortsättningen. Om inte alla tillbehör som fårskinn åkpåse osv.. Eftersom det inte ersätts.. Fråga oxå om det gör nån skillnad att låsa fast eller förankra vagnen i något i cykelrummet .. Det gör det inte utan det enda som han den otrevlige på försäkring bolaget sa är att det blir svårare att ta den men ersättning blir densamma.. Känns surt eftersom jag lånat vagnen så nu får jag köpa en ny till ägaren
Å alla tillbehör för sammanlagt ca 2500 är bara förlorat