Juni-barn
Zvartaliljan:
Stort grattis till lilla killen, vilket fint namn.
Lider med dig att du ska behöva ha så ont och inte få ha din son och man hos dig. Önskar er all lycka
Zvartaliljan:
Stort grattis till lilla killen, vilket fint namn.
Lider med dig att du ska behöva ha så ont och inte få ha din son och man hos dig. Önskar er all lycka
Zvartaliljan: tänker på er så mycket! Kämpa på!
Vart hos BM idag:
V.32 (V.31+4)
Sf: 30
Hjärtljud: 145
Barnets huvud: neråt och hon sa att nästa gång kan de nog vara fixerat då huvudet var vääääldigt långt ner, kul att de händer grejer :)
Blodtryck: kommer inte ihåg exakt men de va lågt som vanligt iaf
Urin: bra!
Vikt: 68 (+8 kg)
59 dagar kvar idag antagligen mindre än så då jag kommer bli igång satt . Längtar ihjäl mig!
Måste bara skriva en annan sak, va på tidningen idag då jag ville sätta in en liten minnes text till dotterns ett års dag. De skulle kosta 1500-200 :- om de skulle bli så som jag tänkt. Om man bara ville sätta in ett till minne av och datum skulle de "bara" kosta 600:- jag höll på att börja gråta där.
Blir så ledsen, jag vill ju göra allt för henne , men 600:- ? Är ja en dålig mamma nu? Blir så virrig, jag vill ju men.. Åh vill bara gråta !
Tack vad gulliga ni är allihopa. Efter mycket diskuterande och måååånga tårar ikväll så har vi (nog) kommit fram till att vi ska göra lite extra fint på graven , vilket vi skulle gjort ändå men kanske beställa nått fint arrangemang.
Förstår inte som en del också säger hur man kan ta så mycket pengar från folk. De är ju ingenting man vill lägga 600:- på, hade det vart hennes dop hade jag inte tvekat. känner mig hemsk, trodde verkligen inte att det skulle vara så dyrt, blir så ledsen med när det inte blev som jag hade tänkt mig. Men jag hoppas att Maja förstår och förlåter sin mamma..
58 dagar kvar, minus en vecka skulle jag tro eftersom jag ska bli igångsatt. Blir så avis på er som bara har 30 dagar kvar.. Vill med ha så lite kvar..
Någon som har bra tips på hemmakur för halsbränna, jag smäller av snart!
Hade ju ingen mandel hemma:/ ska man tugga havregryn då bara?
Ja de är verkligen fruktansvärt, tänker varje kväll att nu måste jag ta taxi detta och fixa något, men så glöms de av på dagarna och sen kommer kvällen igen. Varför är de värst på kvällen för? Eller du en del kanske har på dagarna med?
Ne nu ska fröken sur gå och lägga sig, sambon är på grillkväll men jag fick stanna hemma då kroppen sa stop ikväll. Ont över allt börjar få mer och mer ont kroppsligt utan olyckan nu , desto tyngre man blir desto mer ont får jag. Och en sjudundrans mensvärk, såg att de va fler som hade det, sjukt ont och jag vaknar varje natt och tänker -åh nej nu får ja min mens, innan jag fattar att jag är gravid, haha!
Nu har de sista i familjen åkt hem, vi hade bjudit hem våra föräldrar idag för att minnas Majas dag som är på torsdag , men imorgon är årsdagen för olyckan. De börjas kännas tungt nu, känner att jag hela tiden vill känna av denna bebis i magen, är så rädd att något ska hända.
Vill bara att denna period ska vara över och att vår bebis ska ligga här hos oss.
Många tårar har fallit och många kommer att fällas..
Lika bra att gå och lägga sig nu.
Vi bor i en tvåa och har också fått tänka till med allt -skötbordet löste vi som så att de fick bli ett ihopfällbart (kommer inte ihåg märket men de är i från babyproffsen) pappa tänkte till och nu hänger det i en garderob i sovrummet. Låter jättekonstigt , men de blev faktiskt väldigt bra, de syns inte och jag har bara nån meter att gå när blöjan ska bytas på natten. Vi är nöjda :) alla sätt är bra utom de dåliga !
Någon som vet om de finns nån allergi medicin som man får ta som gravid? Jag var på Apoteket i veckan men enligt dem så får jag bara ta nässpray och ögondroppar, de finns alltså inga tabletter? Tänkte fråga på Mvc men ska inte dit förrän på torsdag och jag hinner dö fyra gånger innan dess!