• Fröken Smilla

Goa gummor från BDG-tråden

För godbitarna som tuggat BDG ihop

• Svar på tråden Goa gummor från BDG-tråden
  • Fröken Smilla

Nu har jag läst på och du har banne mig RÄTT! Nu blev jag väldans mycket lugnare! Även om jag fortfarande inte tror det blivit nåt så är det skönt att veta för jag trodde min cykel var helt fucked up. Då har jag BIM 14-15:e Då kanske man kan använda den där sista stickan imorgon eller nåt.

• Tian 10

Klart jag har rätt ;)! När jag går in för något så gör jag det 100% och läser in mig på ämnet. Tror jag har läst allt som skrivits om äl och graviditet som finns på nätet. Testa! Så spännande!!! Håller tummarna för ett fint plus imorgon bitti!

♥ Albin ♥
  • Fröken Smilla

Kan man testa så tidigt som 8 dagar efter ev befruktning och få plus? (ja du märker ju att hoppet iaf finns kvar!)

• Tian 10

Jo, testa kan man men vänta du någon dag till. Ägget fäster ju 5-10 dagar efter befruktning (så tidigt som 3 dagar efter befruktning enligt några sidor), men det tar ju runt 4 dagar (minimum) för att få upp hcg till mätbar nivå. Vänta du någon dag till. Jag testar runt äl+10 första gången, innan är det väldigt lite chans att det visar plus. Sen får ju de flesta inte sitt plus förrän på BIM. Det är bara jag som är lite testgalen ;D.

♥ Albin ♥
  • joujou
    Fröken Smilla skrev 2011-10-10 22:22:27 följande:
    Kan man testa så tidigt som 8 dagar efter ev befruktning och få plus? (ja du märker ju att hoppet iaf finns kvar!)
    Man SKA kunna göra det... man kan alltid testa ;) 
  • Fröken Smilla

Ja jag har en teststicka som ligger o skräpar från förra gången... Sen har jag två CB-test som jag avvaktar med. Mensen lär ju visa rätt annars

• Tian 10

Oj, verkligen jobbigt när teststickor bara ligger där och skräpar! Mina gör också det, och dom har attityd! Dom ligger där och skriker: testa, använd mig! Jobbigt!!!

♥ Albin ♥
  • Fröken Smilla

Blev som misstänkt minus idag. Nu har jag fått upp hoppet och det är inte bra... Ska ta ett snack med mig själv ikväll. Jag känner ju fortfarande på mig att det inte tagit sig. Mensen bör komma fredag-söndag. Skönt att det blir till helgen så man slipper vara sur på jobbet.

• Tian 10

Smilla, du är ju faktiskt bara på äl+9 och befruktning+8. väldigt tidigt! Förlåt om jag fått upp hoppet men så länge mensen inte dykt upp så är allt möjligt! Och, många får inte sitt plus förrens på BIM-dagen! Fortsätter hålla tummarna för ett fint plus! 

♥ Albin ♥
Svar på tråden Goa gummor från BDG-tråden