Goa gummor från BDG-tråden
För godbitarna som tuggat BDG ihop
För godbitarna som tuggat BDG ihop
smilla, jag hejjar också på dig!!! :)
idag beställde jag hem 21 ÄL-tester, hahaha.. hoppas jag får hem dom imorgon.
Nu jävlar ska det testas!
Jodå, det är bra med mig. Molar lite i magen men inget annars. Själv? Känns det fortfarande som mensen är på ingång? Hade suttit fint med ett plus till helgen ;)!!! Joujou, testa två ggr om dagen. Jag hade obefintligt streck runt lunch (skiljde inte sig inte från dagen innan), men på em så var det positivt. Köpte äl-test (14st) och 7 grav-test. Men när jag fick hem testen så låg där bara 5 grav-test och en lapp att de höll på att få slut på dessa test och hade fått ransonera men givetvis skulle jag få mina 7 test. Några dagar senare så damp det ner 7 nya grav-test, så nu har jag 12 grav-test som bara ligger och "skräpar". Kliar i fingrarna!!!
Tian: hoho grymt ju! ;) fast vad ska man med så många gravtester till? höhö!
Jag har två gravtester som ligger och väntar!
;) Åh hoppas dom kommer imorgon!!
Håller tummarna Smilla :)!
Fan, jag kollade FL's räknare och den säger att jag har ÄL idag!!!!!
jag har inte känt av något. men sex fick jag idag. Hmmm
Joujou, tur du fick till det ;)! Jag kan aldrig vänta till jag har BIM, testar innan. Själv tycker jag att det är lättare att ta ett minus på stickan hemma än få min mens utan att vara förbered. Smilla, spännande på torsdag! Men tänk på att du kan fortfarande få minus och vara gravid!
Smilla, hur känns det idag? ThaGirl och Joujou, är det nerräkning för er nu? Hoppas ni fått till det riktigt bra så vi får några plus i tråden!